ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه نبود وزیر در راس وزارت علوم به برنامه‌ریزی‌های تحصیلی آسیب می‌زند

نبود وزیر در راس وزارت علوم به برنامه‌ریزی‌های تحصیلی آسیب می‌زند

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این‌که نبود وزیر در راس وزارت علوم در آستانه سال تحصیلی می‌تواند به برنامه‌ریزی این وزارتخانه آسیب وارد کند، از دولت خواست هر چه سریعتر گزینه پیشنهادی خود برای وزارت علوم را به مجلس معرفی کند.


عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: نداشتن وزیر در آستانه سال تحصیلی دانشگاه‌ها می‌تواند آسیب قابل توجهی به برنامه‌ریزی وزارت علوم وارد کند و اگرچه بر اساس قانون، دولت سه ماه برای معرفی وزیر پیشنهادی خود به مجلس فرصت دارد، اما انتظار ما این است که هر چه سریعتر گزینه پیشنهادی خود را معرفی کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد که مجلس آمادگی کامل برای همکاری با دولت در این زمینه را دارد.

فیاضی خاطرنشان کرد: به هر حال سال تحصیلی، بهار علم و دانش است و اگر در بهار باغبان در باغ نباشد ممکن است باغ آسیب ببیند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره گزینه‌های احتمالی دولت برای وزارت علوم و احتمال معرفی محمدعلی نجفی به مجلس، خاطرنشان کرد: معرفی آقای نجفی برای وزارت علوم بعید نیست. به هر حال دولت این اختیار را دارد و می‌تواند این کار را انجام دهد، اما باید ببینیم با توجه به این‌که آقای رییس‌جمهور یک بار آقای نجفی را برای وزارتخانه دیگری معرفی کرده و ایشان رای نیاوردند، آیا ایشان را برای وزارت علوم معرفی خواهد کرد یا خیر؟

آمار بازدید: 281 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image