ارتباط مستقیم با 30701 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مشهد از ابتدای ترم جدید

راه‌اندازی دفتر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مشهد از ابتدای ترم جدید

دبیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به فعالیت‌های این تشکل دانشجویی از راه‌اندازی دفتر جدید این سازمان در دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد از ابتدای مهر ماه خبر داد.


حسین یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، در ادامه، اظهار کرد: سیستم برنامه‌های ما در سازمان بر مبنای علاقه‌مندی‌ها و دغدغه‌های دانشجویان است.

وی ادامه داد: در خصوص فعالیت‌های سازمان محور خاصی وجود ندارد؛ با این حال برای امسال پیگیر راه‌اندازی دومین دوره مناظرات دانشجویی در ترم جدید در سطح استان هستیم؛ همچنین عید امسال اردوهای جهادی ما آغار خواهد شد.

دبیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مشهد خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های ما بزرگداشت امام موسی صدر و همچنین طرح تدریس در مناطق محروم در همین ترم است.

یوسفی با اشاره به تعداد دفاتر فعال این سازمان در استان بیان کرد: در حال حاضر 14 دفتر در استان فعالیت دارند؛ این دفاتر در دانشگاه‌های فردوسی، علوم پزشکی، علمی و کاربردی و کاشمر فعالیت دارند.

وی اضافه کرد: همچنین به طور رسمی 1000 دانشجو عضو این سازمان هستند که از این میزان، 100 نفر از اعضای فعال به شمار می‌روند.

دبیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی مشهد با اشاره به همکاری دانشگاه‌ها با این تشکل عنوان کرد: خوشبختانه دانشگاه‌ها با ما همکاری خوبی دارند.

یوسفی در خصوص میزان فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته و پراکندگی آن در دانشگاه‌های استان گفت: در سال پیش 75 درصد فعالیت ما در دانشگاه فردوسی بود؛ پس از آن دانشگاه علمی و کاربردی 15 درصد برنامه‌های ما را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در این میان میزان فعالیت ما در دانشگاه علوم پزشکی شش درصد و فعالیت‌های عمومی ما نیز چهار درصد بوده است.

آمار بازدید: 292 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image