ارتباط مستقیم با 30673 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش راه اندازی کلینیک گیاهپزشکی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد (11 مهر 91)

راه اندازی کلینیک گیاهپزشکی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد (11 مهر 91)

به گفته یک مقام مسئول در واحد علوم تحقیقات، 5 بخش تحقیقاتی جدید در ایستگاه تحقیقاتی و آموزشی کشاورزی و همچنین کلینیک گیاهپزشکی در واحد علوم و تحقیقات راه اندازی می شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، وحید زرین نیا - رئیس ایستگاه تحقیقاتی و آموزشی کشاورزی واحد علوم و تحقیقات با اعلام این خبر اضافه کرد: بخشهای تحقیقاتی واحد تحقیقات و آموزش کشاورزی علوم و تحقیقات شامل کشاورزی ارگانیک، گیاهان دارویی، گیاهپزشکی، ترویج و توسعه روستایی و مهندسی بیو سیستم است.

وی گفت: واحد علوم و تحقیقات جزء معدود دانشگاههای کشور به شمار می رود که دارای بخش تحقیقات کشاورزی ارگانیک، گیاهان دارویی و گیاهپزشکی است.

رئیس ایستگاه تحقیقاتی و آموزشی کشاورزی واحد علوم و تحقیقات با بیان این مطلب که پژوهش در زمینه های آفات، عوامل بیماریزا و علفهای هرز گیاهان زراعی و باغی و کنترل بیولوژیک از مهمترین دلایل راه اندازی بخش تحقیقات گیاهپزشکی است، اظهار داشت: اجرای طرحهای بنیادی به منظور تعیین کارایی طرق مختلف مبارزه با آفات و بیماریهای گیاهی، علفهای هرز و کنترل آنها با بهره گیری از روشهای نوین و امکانات پیشرفته، شناسایی سموم بیولوژیک جدید و جایگزینی سموم کم خطر و مؤثر در سیستم مبارزه تلفیقی با سموم شیمیایی و ارائه راهکارهای مناسب برای جلوگیری از مسأله مقاومت آفات به سموم شیمیایی همچنین ارائه خدمات علمی و آموزشی به سازمان نظام مهندسی، بخشهای اجرایی و درمانگاههای گیاهپزشکی از مهمترین اهداف این ایستگاه در راه اندازی بخش تحقیقات گیاهپزشکی است.

زرین نیا از راه اندازی کلینیک گیاهپزشکی در واحد علوم و تحقیقات در آینده نزدیک خبر داد.

وی همچنین پژوهش در زمینه نظریه های توسعه روستایی به منظور انتخاب شیوه های مناسب توسعه پایدار در مناطق روستایی کشور، تحقیق و بررسی مسائل اجتماعی و اقتصادی در زمینه کشاورزی، مشارکت در پروژه های تحقیقاتی توسعه روستایی به صورت ملی، منطقه ای و بین المللی را از دلایل راه اندازی بخش تحقیقات توسعه روستایی و کشاورزی دانست.

کلمات کلیدی: واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاد، کلینیک گیاهپزشکی، ایستگاه تحقیقاتی و آموزشی کشاورزی علوم تحقیقات، تحقیقات کشاورزی ارگانیک

آمار بازدید: 922 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
ن- نیک پیما شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۸

سلام. وقت بخیر. خیلی عالیه .