ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد 12 درصد منابع واحدهای دانشگاه آزاد از درآمدهای غیرشهریه‎‎ تامین می‌شود

12 درصد منابع واحدهای دانشگاه آزاد از درآمدهای غیرشهریه‎‎ تامین می‌شود

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد لرستان گفت: برای درآمدزایی اتکا صرف به شهریه‎های دانشجویی نداریم.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بهروز دوستی در جمع خبرنگاران افزود: متأسفانه در گذشته در برخی از مراکز دانشگاهی که صلاحیت لازم را از نظر هیئت علمی و امکانات و... نداشتند، بدون داشتن حداقل شرایط رشته‎هایی خاص راه‎اندازی می‎شد که ما سعی کردیم با جذب هیئت علمی و فراهم کردن امکانات شرایط لازم را مهیا کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد محصول انقلاب اسلامی است، بیان کرد: قبلاً علیرغم داشتن هیئت علمی مجرب، تحصیل کرده و با تجربه، رشته‎های خوبی برای راه‎اندازی در دانشگاه آزاد به تصویب نمی‎رسید اما امروزه خوشبختانه این مهم در حال تحقق است.

دوستی اظهار کرد: دانشگاه‎های آزاد لرستان سعی کرده اتکا صرف به شهریه‎های دانشجویی نداشته و از طریق شرکت‎های دانش بنیان و ارتباط با صنعت برای خود درآمدزایی کنند.

معاون هماهنگی دانشگاه‎های آزاد ادامه داد: بسیاری از دانشگاه‎های معتبر دنیا از طریق صنعت و شرکت‎های دانش بنیان، کارآفرین شده و از این راه درآمدزایی بسیاری برای خود کرده و دانشگاه آزاد لرستان نیز درصدد قدم نهادن به این سمت و سو است.

وی با اشاره به مزایای کارآفرین شدن یک دانشگاه، اضافه کرد: دانشگاه‎های آزاد لرستان در راستای قدم نهادن در این مسیر چهار کمیته تخصصی و شورای اقتصاد دانش بنیان تشکیل داده که محصول عمل این کمیته و شورا ارسال طرح‎های کارآمد و درآمدزا به دبیرخانه است.

دوستی یادآور شد: امسال 12 درصد منابع مالی دانشگاه‎های آزاد لرستان از محل درآمدهای غیرشهریه‎ای از طریق ارتباط با صنعت و کارآفرین شدن محقق خواهد شد.

آمار بازدید: 347 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image