ارتباط مستقیم با 30605 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خانواده شهیدگمنام شناسایی شده به دانشگاه امیرکبیر می‌روند

خانواده شهیدگمنام شناسایی شده به دانشگاه امیرکبیر می‌روند

پس از شناسایی یکی از 5 شهید گمنام به خاک سپرده شده در دانشگاه امیرکبیر، این دانشگاه در روزهای آینده میزبان خانواده معزز این شهید گرامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد اقبالی، دانشجوی کارشناسی ارشد هوافضا، عضو ستاد استقبال از خانواده شهید سلمانی گفت: اواسط هفته گذشته، خبر مسرت بخش شناسایی یکی از 5 شهید گمنام به خاک سپرده شده در دانشگاه امیرکبیر منتشر شد.

وی ادامه داد: هویت این شهید بزرگوار مشخص و به خانواده محترمشان اطلاع داده شد که این اتفاق مبارک در آستانه ی آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس موجب شادی و مسرت جامعه دانشگاهی امیرکبیر علی الخصوص دانشجویان این دانشگاه شده است.

عضو ستاد استقبال از خانواده شهدی سلمانی افزود: نام این شهید عزیز رضا سلمانی کردآبادی است که پیکر پاک و مطهر ایشان از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است. این شهید بزرگوار اعزامی از اصفهان است و در عملیات بیت المقدس به شهادت رسیده است.

پیکر پاک شهید رضا سلمان کردآبادی که در 5 اسفند سال 87 با استقبال دانشجویان همراه با 4 شهید گمنام دیگر در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، تشییع و به خاک سپرده شد شش سال است که به دانشگاهمان عزت و اعتبار بخشیده و امروز بار دیگر با نظر لطف خود به دانشگاه شور و حال عجیبی داده است . انشاالله در روزهای آینده میزبان خانواده معزز این شهید گرامی خواهیم بود و دانشجویان دانشگاه مشتاقانه و بی صبرانه در انتظار استقبال از خانواده ی شهید می باشند.




آمار بازدید: 266 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image