ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه رونمایی از سند ملی نظام پژوهش و آموزش عالی تا اواخر پاییز

رونمایی از سند ملی نظام پژوهش و آموزش عالی تا اواخر پاییز

معاون پژوهشی وزارت علوم از رونمايي سند ملي نظام پژوهش و ‌آموزش عالي قرآنی تا اواخر پاييز، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید احمدی گفت: اين سند در راستاي تحقق اهداف منشور توسعه قرآني شوراي عالي انقلاب فرهنگي تدوين شده است.

وي ادامه داد: سند پژوهش و ‌آموزش عالي قرآنی پس از نهایی شدن به مراکز پژوهشی در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی خصوصی همچنین حوز‌ه های علمیه ابلاغ می‌شود تا این مراکز طرح‌ها و برنامه‌هایشان را بر اساس اولویت‌های این سند به صورت طرح‌های کلان پژوهش‌های قرآنی تنظیم کنند.

به گفته دبیر شورای عالی تحقیقات و فناوری، تمامي شاکله و بنیان برنامه‌ها همچنین مأموریت‌های وزارت علوم بر مبنای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها شکل گرفته است.

وی همچنین با تأکید بر اجرایی شدن نقشه جامع علمی کشور، گفت: یکی از اساسی‌ترین وظایف ما در حوزه وزارت علوم و شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری برای پیشبرد اهداف نقشه جامع علمی کشور این است که هر سال اولویت‌های پژوهشی، فناوری و علوم را که ناظر بر سند نقشه جامع علمی کشور است تهیه و به تمام دستگاه‌ها و مراکز مربوطه ابلاغ می‌کنیم.

احمدی گفت: خوشبختانه برای امسال هم این اولویت‌ها تهیه شده و به تأیید شورای عالی عطف رسیده و در حال حاضر مراحل ابلاغ شدن به مراکز مربوطه را طی می‌کند.

آمار بازدید: 263 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image