ارتباط مستقیم با 30607 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی آمار و ارقام تعداد دانش آموزان دوره ابتدایی

آمار و ارقام تعداد دانش آموزان دوره ابتدایی

تحصیل بیش از 7 میلیون دانش‌آموز در مقطع ابتدایی


‌معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: از بین 12میلیون و 600 هزار دانش آموز حدود 7 میلیون و 200 نفر دانش آموز دوره ابتدایی هستند که بخش قابل توجهی از جمعیت دانش آموز کشوری را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، محمد دیمه ور در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش منطقه یک کشور در تبریز، هدف از برگزاری گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش منطقه 1 کشوری را تدوین سیاست‌های منطقه‌ای و محلی در راستای سیاست‌های کاهش تمرکز و جلب مشارکت مطرح کرد.

وی افزود: بنا داریم از طریق برگزاری جلسات و مشارکت همکاران در استان‌های مختلف کشور بخشی از اختیارات وزارت آموزش و پرورش به استان‌ها منتقل شود.

دیمه‌ور اظهار کرد: استانها می‌توانند با توجه به مباحثی که در این جلسات عنوان می‌شود چالش‌های اساسی خود را مطرح کرده و با راه حل مناسب و با اختیاراتی که مقام عالی وزارت می‌دهد در همان منطقه و استان تصمیم گیری کنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: وجه اول کاهش تمرکز در وزارت آموزش و پرورش است و وجه دوم مشارکت فکری و عملی همکاران در استانهای مختلف کشور برای بهبود مدیریت کلان نظام تعلیم و تربیت است.

وی با توجه به بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های ملی کشور از نظر نیروی انسانی در قطب یک و همچنین قدمت آموزش و پرورش در استان‌های غربی کشور به ویژه آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد تا از طریق جلسات هم اندیشی، آموزش و پرورش کشور مطلوب‌تر اداره شود.

دیمه‌ور ادامه داد: نزدیک 288هزار معلم برای کلاس‌های درس و نزدیک به 360 هزار نفر کل پرسنل دوره ابتدایی آمادگی کامل دارند سال پرنشاط همراه با شکوفایی و بالندگی و فراهم کردن موقعیتهای بسیار ارزشمند برای یادگیری نسل آینده را فراهم کنند.

وی تشریح کرد: در سال تحصیلی جدید یک میلیون و 350 هزار نفر دانش آموز پایه اول داریم و بخش قابل توجهی از این دانش آموزان تجربه پیش دبستانی را دارند. برای مناطق دو زبانه به جهت انطباق زبان دانش آموزان با زبان معیار فارسی دوره‌های یک ماهه در مدارس در نظر گرفته شده که در حال اجراست.








تحصیل نیمی از دانش آموزان کشور در دوره "ایتدایی"/ یک میلیون و 350 هزار نفر کلاس اولی‌اند

‌معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: از بین 12میلیون و 600 هزار دانش آموز حدود هفت میلیون و 200 نفر دانش آموز دوره ابتدایی هستند که بخش قابل توجهی از جمعیت دانش آموز کشوری را تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ، محمد دیمه ور در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش منطقه یک کشور در تبریز، اظهار کرد: نزدیک 288هزار معلم برای کلاس‌های درس و نزدیک به 360 هزار نفر کل پرسنل دوره ابتدایی آمادگی کامل دارند سال پرنشاط همراه با شکوفایی و بالندگی و فراهم کردن موقعیت‌های بسیار ارزشمند برای یادگیری نسل آینده را فراهم کنند.

وی تشریح کرد: در سال تحصیلی جدید یک میلیون و 350 هزار نفر دانش آموز پایه اول داریم و بخش قابل توجهی از این دانش آموزان تجربه پیش دبستانی را دارند. برای مناطق دو زبانه به جهت انطباق زبان دانش آموزان با زبان معیار فارسی دوره‌های یک ماهه در مدارس در نظر گرفته شده که در حال اجراست.

آمار بازدید: 349 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image