ارتباط مستقیم با 30604 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد جزئیات انتخاب رشته مجدد در ارشد و دکتری/ امکان شرکت اعضای هیأت علمی

جزئیات انتخاب رشته مجدد در ارشد و دکتری/ امکان شرکت اعضای هیأت علمی

با توجه به ایجاد ظرفيت در محلهاي جديد، شركت كنندگان آزمون كارشناسي ارشد مي توانند تا روز دوشنبه 24 شهریورماه در 20 رشته محل انتخاب جدید داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرایند انتخاب 20 رشته محل در مقطع کارشناسی ارشد برای داوطلبان در سامانه www.azmoon.org امکانپذیر است و داوطلبان در نظر داشته باشند انتخاب آنها بايد از مجموعه امتحاني كه در آن آزمون داده اند، صورت پذيرد.

پذيرش محل هاي جديد براساس اولويت نمره كل و علاقه داوطلب صورت مي گيرد.

امكان ويرايش با انتخاب رشته محل مجدد وجود دارد كه در اين صورت براي معاونت سنجش و پذيرش آخرين ثبت نام ملاك قرار خواهد گرفت.

به گفته معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، اين يك فرصت دوباره براي داوطلبان و هدف از آن بومي گزيني و افزايش قدرت انتخاب داوطلبان است؛ بنابراین هر داوطلب مي تواند پس از انتخاب رشته در مرحله جديد منتظر نتايج اين مرحله باقي بماند و سپس در مورد اينكه در كدام پذيرش خود ثبت نام كند، تصميم گيري کند.

در صورتي كه فرد بخواهد در قبولي مرحله اول ادامه تحصيل دهد امكان ثبت نام با تأخير براي وي وجود دارد و نتایج نهایی اواخر هفته آينده اعلام خواهد شد.

جزئیات انتخاب رشته دکتری

علاوه بر مقطع کارشناسی ارشد، انتخاب رشته در مقطع دکتری دانشگاه آزاد تا یکشنبه 23 شهریورماه و در 20 رشته محل، ادامه دارد.

تمام داوطلبانی كه در جلسه مصاحبه حضور داشتند مي توانند در اين مرحله شركت كنند.

نحوه ارزشيابي داوطلبان با آزمون بر اساس نمره كل بعد از مصاحبه و براي داوطلبان دوره بدون آزمون مجموع امتيازات حاصل از معدل پايان نامه و مصاحبه علمي درنظر گرفته مي شود.

تمام اعضاي هيئت علمي اي كه حائز شرايط هستند و در دور دوم كارنامه آنها در سيستم وجود دارد، مي توانند در اين مرحله شركت كنند.

به گفته معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، نتایج نهایی 26 شهریورماه منتشر می شود.


آمار بازدید: 608 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image