ارتباط مستقیم با 30678 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری همایش بین‌رشته‌ای در دانشگاه شیراز

برگزاری همایش بین‌رشته‌ای در دانشگاه شیراز

قائم مقام رئیس دانشگاه شیراز گفت: ریشه بسیاری از مشکلات تخصصی نگاه کردن به علوم بدون توجه به دیگر نیازهای بشری است.


به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه فارس، دکتر سید‌علی‌اکبر صفوی در کنفرانس خبری همایش ملی چهارمین مدرسه تابستانی علوم بین رشته‌ای در دانشگاه شیراز با اشاره به اهمیت راهبرد علوم در کنار یکدیگر، گفت: نباید در همه نشست‌ها به مباحث علمی به صورت تخصصی پرداخته شود تا موضوعات، طیف وسیعی از جمعیت جامعه را در بر گیرد.

وی افزود: فعالیت یک مهندس معمار در صورت آشنا نبودن با محیط زیست زیانبخش خواهد بود یا اگر نگرش کارشناس کشاورزی به مقوله توسعه تک بعدی باشد، بحران آب ویران کننده می‌شود.

صفوی در خصوص اهداف برگزاری همایش ملی چهارمین مدرسه تابستانی علوم بین رشته‌ای، خاطرنشان کرد: این همایش آشنایی دانشجویان با برخی از مباحث علوم نوین بین رشته‌ای و ایجاد بستری مناسب در راستای شناخت و اهمیت فعالیت‌های بین رشته‌ای را دنبال می‌کند.

وی ایجاد زمینه ارتباط و همکاری علمی میان اساتید و دانشجویان فعال در این زمینه را یکی دیگر از اهداف همایش دانست و اضافه کرد: سوق دادن گرایش فکری دانشجویان به سمت فعالیت‌های بین رشته‌ای ازموضوعاتی است که در همایش مدرسه تابستانی علوم بین رشته‌ای بررسی می‌شود.

صفوی از این همایش به عنوان مدرسه‌ای برای آموختن یاد و اضافه کرد: همایش مدرسه تابستانی علوم بین رشته‌ای پاسخگوی کمبودهای موجود در محافل علمی خواهد بود.

رئیس شورای سیاستگذاری همایش مدرسه تابستانی علوم بین رشته‌ای بر لزوم ترویج دانش عمومی تاکید و اضافه کرد: برگزاری این همایش به صورت یک مدرسه نمونه درزمینه همکاری مشترک مراکز علمی محسوب می‌شود.

آمار بازدید: 199 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image