ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه علمی کاربردی ضرورت آسیب‏‌شناسی جدی بخش آموزشی تحقیقاتی کشور

ضرورت آسیب‏‌شناسی جدی بخش آموزشی تحقیقاتی کشور

رییس دانشگاه علمی کاربردی واحد استان یزد تاکید کرد: بخش آموزشی تحقیقاتی کشور باید مورد آسیب‏‌شناسی جدی و برنامه‏‏‌ریزی مجدد با نگرش آموزش‎‎های مهارتی قرار گیرد.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، دکتر صدرا ابرقویی در این باره افزود: اهمیت این موضوع به این دلیل است که در حال حاضر برنامه‏‌ریزی و اجرای آموزش‏‎ها بر اساس نیاز نهادهای اجتماعی و اقتصادی جامعه برنامه ریزی و اجرا نمی‎‎شود.

وی افزود: متاسفانه اختلاف فاحشی بین دانسته‎‎ها و کاربسته‎‎های تحصیلکردگان کشور وجود دارد و این در حالی است که آموزشی مورد تاکید پیشوایان دینی ما است که در آموزش‎‎گیرنده تغییر رفتار مثبت ایجاد کند.

ابرقویی در ادامه با اشاره به آموزش‌‏‏های دارالفنونی و حوزوی، گفت: آموزش‎‎ها باید آموزش‎‎های به سبک دارالفنونی یا سبک حوزوی باشد تا بتواند موثر واقع شود.

دکتر ابرقویی در ادامه با برشمردن امتیاز‏های دوره‌‏‏های علمی کاربردی گفت: مهمترین امتیاز دوره‎‎های آموزشی علمی – کاربردی در مقاطع مختلف (حرفه‎‎ای و فناوری)، کیفیت و بیان موضوعات کاربردی به منظور ایجاد حس پویایی و اشتیاق بیشتر در یادگیری دانشجو است.

به گفته وی، ایجاد کارگاه‏‏های عملی و بیان تجربیات علمی و عملی اساتید در این دوره‏ها می‏‏تواند به یادگیری مطالب کمک شایانی کند.

این مقام مسئول در پایان نیز تحلیل‏‌های قوی، استفاده از کار گروهی و ایجاد فضای دلنشین و تسلط بر مطالب را از دیگر ویژگی‏‏‌های شاخص آموزش‎‎های علمی و کاربردی خواند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 294 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image