ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد اعلام اسامی پذیرفته شدگان دکتری تخصصی آزاد از ساعت 19 امروز

اعلام اسامی پذیرفته شدگان دکتری تخصصی آزاد از ساعت 19 امروز

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان 196 رشته دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی امروز سه شنبه ساعت 19:00 خبرداد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکترعلوی فاضل با اعلام این خبرگفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.com از نتیجه خود مطلع شوند. پذیرفته شدگان می بایست در روزهای شنبه 22 و یکشنبه 93 شهریور به واحدهای پذیرفته شده مراجعه کنند.

معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با اشاره به ایجاد رشته محل‌های جدید در مقطع دکتری تخصصی گفت: امکان انتخاب رشته/ محل مجدد به داوطلبان حائز شرایط، داده شده است و علاقه‌مندان می توانند از ساعت 16:00 روز چهارشنبه مورخ 19 شهریور با مراجعه به پایگاه الکترونیکی معاونت سنجش و پذیرش نسبت به انتخاب رشته/محل جدید اقدام کنند.

وی در پایان گفت: پذیرفته شدگان می بایست برای مراجعه جهت ثبت نام مدارکی شامل: اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی شناسنامه، شش قطعه عکس 4 × 3 با پشت زمینه سفید (برای مشمولین 12 قطعه عکس)، مدرکی که وضعیت نظام وظیفه برادران را مشخص می کند و مدرک تحصیلی یا گواهی موقت کارشناسی ارشد را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

آمار بازدید: 405 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image