ارتباط مستقیم با 30637 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وزیر علوم پیشنهادی ضمن توانمندی علمی باید از شایستگان باشد

وزیر علوم پیشنهادی ضمن توانمندی علمی باید از شایستگان باشد

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرد معرفی شده برای وزارت علوم باید از مقبولیت ممتازی بین جامعه دانشگاهی برخوردار باشد، تاکید کرد: انتظار می‌رود رییس‌جمهور سریعتر با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کند.


فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال تحصیلی جدید به زودی آغاز می‌شود لازم است که رییس‌جمهور در ارتباط با معرفی وزیر پیشنهادی خود جهت بررسی صلاحیت و رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: امیدواریم سریعترین اتفاق افتاده و فردی که رییس‌جمهور صلاح می‌داند و با دولت نیز همگام می‌باشد به مجلس معرفی کند و مجلس هم این آمادگی را دارد که بررسی صلاحیت فرد پیشنهادی برای تصدی وزارت علوم را در اولین فرصت در دستور کار خود قرار دهد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر فردی در هر پست و سمتی که قرار می‌گیرد باید ویژگی‌ها و مشخصه‌های خاصی داشته باشد، گفت: برای وزارت علوم نیز پارامترها و فاکتورهای اساسی مطرح است که وزیر علوم باید از آن برخوردار باشد چرا که سکان علمی و فرهنگی کشور در اختیار وی قرار می‌گیرد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزیر علوم پیشنهادی باید از توانمندی علمی برخوردار بوده و از شایستگان باشد، گفت: مساله مهم در این زمینه این است که با توجه به ضرورت انسجام‌بخشی و فعالیت گسترده وزارت علوم هر چه سریعتر رییس‌جمهور فرد مدنظر خود را با همه ویژگی‌های خوبی که مورد نیاز است معرفی کند که در این صورت مجلس هم تصمیم لازم را به موقع خواهد گرفت.

آمار بازدید: 247 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image