ارتباط مستقیم با 30632 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی بزرگترین هیئت دانشگاهی آلمان در راه ایران

بزرگترین هیئت دانشگاهی آلمان در راه ایران

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از سفر یکی از بزرگ‌ترین هیئت‌های علمی دانشگاهی کشور آلمان به ایران و همکاری با دانشگاه‌های ایران خبر داد.


دکتر حسین سالارآملی در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این هیئت دانشگاهی یکشنبه هفته آینده وارد ایران می‌شود افزود: این هیئت بزرگ دانشگاهی مرکب از روسای دانشگاه‌های آخن، راین وال، رشتک،‌ دارمشتات، گیسن، دانشگاه آلمانی در استانبول،‌ جمعی از اساتید دانشگاهی و دانشمندان آلمانی است.

وی با اشاره به اینکه آلمان یکی از کشورهای هدف همکاری‌های ایران است، اظهار کرد: این امر برای توسعه همکاری‌هایی است که برای دانشگاه‌های دو کشور برنامه ریزی شده است.

تبادل استاد و دانشجو، انجام پروژه‌های تحقیقاتی، راه اندازی دوره‌های مشترک تحلیلی و بررسی تاسیس دانشکده مشترک ایرانی و آلمانی در زمینه توسعه دوره‌های کاربردی در سطح منطقه برخی از مباحثی است که به گفته سالارآملی قرار است با هیات آلمانی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

سالارآملی تاکید کرد: سطح علمی و تکنولوژی کشور آلمان بالاست و ارتباطات بین دو کشور ارتباطات مناسبی است، بنابراین توسعه همکاری‌ها توسط مسئولین کشور آلمان و وزارت علوم در دستورکار جدی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه وزارت علوم عهده دار این همکاری است، گفت: وزارت علوم در چارچوب بسترسازی، توسعه و حمایت از این همکاری‌ها عهده دار این مسئولیت خواهد بود.


دکتر سالار آملی
رئیس مرکز همکاری‌های بین المللی در ادامه با اشاره به اینکه شش دانشگاه در این فرآیند همکاری دارند، اظهار کرد: این شش دانشگاه شامل تهران، دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه صنعتی امیرکبیر،‌ دانشگاه علم و صنعت، دانشگاه شهیدبهشتی، دانشگاه اصفهان و دانشگاه صنعتی اصفهان می‌شود که پذیرای این هیات هستند.

وی در پایان تاکید کرد: این هیات بزرگترین هیات دانشگاهی، علمی فناوری است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ایران می‌آید.

آمار بازدید: 234 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image