ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی افزایش متقاضیان خارجی MD با تدریس علوم پایه به زبان انگلیسی دردانشگاه علوم پزشکی تهران

افزایش متقاضیان خارجی MD با تدریس علوم پایه به زبان انگلیسی دردانشگاه علوم پزشکی تهران

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در هفتاد و هشتمین کمیته پذیرش دانشجویان خارجی از افزایش متقاضیان خارجی دوره MD با تدریس مقطع علوم پایه به زبان انگلیسی خبر داد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر عرب خردمند در کمیته هفتاد و هشتم جذب دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه از بهمن سال 92 مقطع علوم پایه پزشکی عمومی به زبان انگلیسی تدریس می‌شود، گفت: تاکنون موفق به جذب 15 دانشجوی خارجی در این مقطع شده‌ایم.

دکتر عرب خردمند افزود: این رویکرد زمینه‌ساز افزایش جذب دانشجویان خارجی برای دوره MD و در کنار آن بالا رفتن سطح متقاضیان تحصیل در دانشگاه شده است.

وی ادامه داد: به تازگی دانشکده داروسازی موافقت خود را برای برگزاری کلاسهای دروس مشترک با رشته پزشکی اعلام کرده است که امیدواریم از مهرماه 93 محقق شود.

معاون بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه تاکنون بیش از 110 دانشجو از طریق پذیرش آزاد جذب ‌شده‌اند، گفت: 15 نفر از این دانشجویان به مقطع فارغ‌التحصیلی رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: به زودی جشنی به همین مناسبت در دانشگاه برگزار خواهد شد که در آن از دانشجویان برتر مسابقه عکاسی و کسانی که در آموزش این دانشجویان حمایت‌های لازم را داشته اند، تقدیر خواهد شد.

در ادامه درخواست 25 متقاضی پزشکی عمومی مطرح شد که اعضاء کمیته جذب با پذیرش 20 داوطلب موافقت کردند که این متقاضیان از کشورهای هند، تانزانیا، عراق، انگلستان، غنا، زامبیا، فلسطین، پاکستان، نپال، لبنان، بحرین، یمن، سوریه، افغانستان و کامرون درخواست تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی تهران را ارائه کرده‌اند.

گفتنی است در این نشست همچنین در خصوص اعطای بورس به این متقاضیان نیز تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 323 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image