ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راه‌اندازی 5 دانشکده جدید در دانشگاه علامه (10 مهر 91)

راه‌اندازی 5 دانشکده جدید در دانشگاه علامه (10 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از تأسیس 5 دانشکده جدید در این دانشگاه خبر داد.


سیدصدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، از تأسیس 5 دانشکده جدید در این دانشگاه خبر داد و اظهار داشت: دانشکده‌های ادبیات، زبان‌های خارجی، الهیات، ریاضی و رایانه، حسابداری و امور مالی پیش از این در دانشکده‌های دیگر ادغام شده بودند، ولی از ترم جاری به عنوان یک دانشکده مستقل آغاز به کار کرده‌اند.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هیئت امناء دانشگاه علامه طباطبایی برای این دانشکده‌های مذکور مجوز دانشکده مستقل صادر شده است.

شریعتی در مورد مزایای تشکیل دانشکده مستقل زبان‌های خارجی گفت: تدریس زبان روسی در این دانشگاه اجرا شده است ولی برای آنکه بتوانیم رشته‌ زبان‌های چینی، ایتالیایی و آلمانی در دانشگاه علامه طباطبایی راه‌اندازی کنیم به یک دانشکده مستقل زبان‌های خارجی نیاز داشتیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه آمار، ریاضی و رایانه پیش از این جزء دانشکده اقتصاد بود، تصریح کرد: در حال حاضر دانشکده ریاضی و رایانه تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه رشته‌های حسابداری و مالی پیش از این با دانشکده مدیریت ادغام شده بود، اضافه کرد: برای آنکه بتوانیم رشته‌های جدید را در این دانشکده گسترش دهیم، به یک دانشکده مستقل برای رشته‌های حسابداری و مالی نیاز داریم.

کلمات کلیدی: دانشگاه علامه، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده های جدید دانشگاه علامه طباطبایی، تعداد دانشکده های دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده های دانشکده علامه

آمار بازدید: 529 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image