ارتباط مستقیم با 30610 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی آموزش 625 هزار دانش آموز در قالب طرح دادرس

آموزش 625 هزار دانش آموز در قالب طرح دادرس

رئیس سازمان جوانان هلال احمر از تربیت ۶۲۵ هزار دانش آموز در قالب طرح « دادرس » خبرداد.


وحید قبادی دانا در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در مورد جزئیات طرح «دادرس» با بیان اینکه این عنوان مخفف عبارت "دانش آموز آماده در روزهای سخت" است گفت: دانش‌آموزان در گروه‌های ۱۴ نفره در زمینه امداد، کمک‌های اولیه، چادرزنی، اسکان اضطراری، حمل تخصصی بیماران و مصدومان، بانداژ، عملیات اولیه احیا و CPR آموزش می‌بینند.

وی افزود: دانش آموزان با آموزش مهارت‌های ذکر شده آماده می‌شوند تا بتوانند در شرایط سخت عملیات‌های خود امدادی و دیگر امدادی را با موفقیت انجام دهند.

رئیس سازمان جوانان هلال احمر تصریح کرد: برای هر فرد در تیم‌های ۱۴ نفره پست مشخصی وجود دارد و آنها با حضور خود در مراحل مختلف شهرستان، استان و کشور در طرح المپیاد آماده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این المپیاد، امسال با حضور ۱۰۰۰ دانش آموز شهریور ماه در اردوگاه انزلی سازمان جوانان هلال احمر برگزار خواهد شد.

قبادی دانا با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید ۹۴-۹۳ آموزش بیش از ۶۲۵ هزار دانش آموز را انجام خواهیم داد؛ خاطر نشان کرد: طرح “دادرس” باعث می شود تا دانش آموزان آمادگی لازم را برای رویارویی با حوادث داشته باشند و در منزل و مدرسه دیگر شاهد وقایع تلخی نباشیم.

آمار بازدید: 218 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image