ارتباط مستقیم با 30740 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه در زمان استیضاح، اقتدار مجلس به استماع سخنان استیضاح کنندگان و وزیر است

در زمان استیضاح، اقتدار مجلس به استماع سخنان استیضاح کنندگان و وزیر است

یک نماینده متقاضی استیضاح وزیر علوم اظهار کرد: اگر مجلس قصد دارد اقتدار خود را حفظ کند باید صحبت‌های استیضاح کنندگان و همچنین وزیر را بشنود.


سیدناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره جلسه استیضاح وزیر علوم، اظهار کرد: در جلسه فردا قطعا اگر مجلس بخواهد اقتدار خود را حفظ کند و بعد نظارتی که قانون برایش مشخص کرده رعایت کند باید صحبت‌های استیضاح کنندگان، صحبت‌های وزیر و یا رئیس جمهور را گوش داده و سپس نتیجه گیری کند.

این نماینده مجلس که خود یکی از متقاضیان استیضاح وزیر علوم است در ادامه اظهار کرد: اینکه بخواهند حاشیه سازی کنند و بگویند که نماینده‌ها فلان مشکل را دارند بدون این‌که نام نماینده‌ای را بیاورند صحیح نیست. اما اگر واقعا نمایندهای خلاف کرده باید به اسم نام ببرند و این‌گونه نباشد که نمایندگان را به صورت عام زیر سوال ببرند که به نظر من این مسأله یک شانتاژ و حاشیه سازی است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس خاطرنشان کرد: ایجاد حاشیه سازی صحیح نیست و برای این است که ذهن مردم و دیگران را به جای دیگری منتقل کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر استدلال استیضاح کنندگان منطقی است باید به آن گوش داده شود، اظهار کرد: اگر واقعا صحبت‌های نمایندگان قانع کننده نبوده و صحبت‌های وزیر قانع کننده بود در این صورت رأی لازم مصادر شود. در واقع ملاک رأی مجلس است.

آمار بازدید: 149 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image