ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی توجه به تشکل‎های غیردولتی از سیاست‎های دانشگاه علوم پزشکی یزد

توجه به تشکل‎های غیردولتی از سیاست‎های دانشگاه علوم پزشکی یزد

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد توجه به تشکل‎های غیردولتی را از سیاست‎های دانشگاه برای پیشبرد اهداف خدمات بهداشتی درمانی ذکر کرد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه یزد، دکتر محمدرضا میرجلیلی در دیدار با هیات مدیره انجمن پزشکان عمومی استان با اعلام رضایت از تشکیل انجمن پزشکان عمومی استان یزد، اظهار امیدواری کرد که با بهره‎گیری از پتانسیل انجمن پزشکان عمومی نقش آنان موثرتر واقع شود.

وی با اشاره به جمعیت عظیم پزشکان عمومی کشور و استان یزد از اعضای این انجمن خواست با مشارکت پزشکان عمومی در ارتقاء جایگاه علمی و بهداشتی و درمانی تلاش کنند.

میرجلیلی توجه به تشکل‎های غیردولتی را از سیاست‎های دانشگاه برای پیشبرد اهداف خدمات بهداشتی درمانی ذکر کرد و از پزشکان عمومی خواست تا برای دستیابی به اهداف طرح تحول نظام سلامت تلاش کنند.

در ادامه این جلسه در مورد کمیته‎های فرعی انجمن و خواسته‎های پزشکان عمومی توضیحاتی مطرح شد و به موضوعاتی از قبیل توجه به وضعیت معیشتی پزشکان عمومی، عقد تفاهم‎نامه‎های مشترک در اجرای طرح‎های بهداشتی، آموزشی و پژوهشی و نظرخواهی از انجمن در تصمیم‎گیری‎های مرتبط با پزشکان عمومی نیز اشاره شد.

آمار بازدید: 245 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image