ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد نباید به آزمایشگاهی برای تغییر و تحول مدیران تبدیل شود

دانشگاه آزاد نباید به آزمایشگاهی برای تغییر و تحول مدیران تبدیل شود

مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان گفت: نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان جزو ۱۰ نهاد بر‌تر کشور است.


به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، حجت الاسلام موسوی‌زاده در آیین تودیع و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان که درمحل دانشگاه آزاد خرم آباد برگزار شد، بیان کرد: دفترنهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان جزو ۱۰ نهاد بر‌تر کشور شناخته شده است.

وی هدایت، حمایت و نظارت را از جمله وظایف نهاد رهبری در دانشگاه‌ها برشمرد و افزود: دانشگاه آزاد نباید به آزمایشگاهی برای تغییر و تحول مدیران تبدیل شود؛ چرا که تغییرات مکرر و در فواصل زمانی کوتاه مدت آفت است.

مسئول سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد لرستان خواستار حمایت از سرپرست جدید دانشگاه آزاد خرم‎آباد شد و گفت: رئیس سابق این دانشگاه پس از گذشت هفت ماه پیش از آنکه بتواند در این مدت کوتاه تغییر و تحولی را صورت دهد تغییر کرد و با این حال معتقدم که این رویکرد اجحاف در حق دانشگاه آزاد خرم آباد است.

موسوی‌زاده تلاش در راستای ساماندهی جذب اعضای هیات علمی در هیات جذب دانشگاه‌های آزاد لرستان را از جمله اقدامات نهاد رهبری در این دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: نباید در هیات جذب زمینه برای سوء استفاده وجود داشته باشد؛ چرا که در چنین شرایطی کسانی به عنوان عضو هیات علمی جذب می‌شوند که حقشان نبوده است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 267 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image