ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی جاسوس‌های انگلیس از دانشگاه می‌آیند!

جاسوس‌های انگلیس از دانشگاه می‌آیند!

دولت انگلیس به شش دانشگاه این کشور برای تربیت جاسوس‌های سایبری چراغ سبز نشان داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دولت انگلیس به دنبال افزایش جرایم سایبری به شش دانشگاه این کشور مجوز تربیت جاسوس‌های سایبری را اعطا کرد. در فهرست دانشگاه‌هایی که به تربیت جاسوسان اینترنتی اقدام می‌کنند دانشگاه‌های آکسفورد و «لنکستر» به چشم می‌خورند. دوره‌های کارشناسی ارشد این رشته نیز در دانشگاه‌های لندن، «سوری»،‌ «نپییر ادینبرو» و «کرنفیلد» ارائه می‌شود.

ستاد ارتباطات دولتی انگلیس (GCHQ) در بیانیه‌ای ارائه مجوز به شش دانشگاه به منظور تدریس رشته جاسوسی سایبری را گام بسیار مهمی در افزایش و گسترش دانش و مهارت در زمینه امنیت سایبری انگلیس عنوان کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه تلویزیونی روسیه، «مارک هوگز»، مدیر شرکت امنیت شبکه BT‌ انگلیس در‌این‌باره گفت: در این کمپانی تاثیر خلاء مهارت‌های سایبری را به خوبی احساس می‌کنیم و بنابراین ارائه چنین رشته‌هایی که به تربیت نیروهای دارای دانش قوی‌تر در زمینه مهارت‌های سایبری می‌انجامد بسیار باارزش است. ما نیز به نوبه خود به عنوان یک کمپانی پیشرو در خدمات اینترنتی قصد داریم بهترین نیروها را جذب کنیم.

«فرانسیس ماد»،‌ وزیر امور کابینه انگلیس نیز امنیت سایبری را یکی از اجزای مهم برنامه‌های بلندمدت اقتصاد انگلیس قلمداد کرده و گفت: می‌خواهیم امن‌ترین سیستم تجارت آنلاین را در این کشور راه‌اندازی کنیم.

آمار بازدید: 262 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image