ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جهاددانشگاهی در مسائل فرهنگی و پژوهشی توانمند است

جهاددانشگاهی در مسائل فرهنگی و پژوهشی توانمند است

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی قزوین گفت:‌ جهاددانشگاهی در مسائل فرهنگی و پژوهشی به خوبی ظاهر شده است و توانمندی آن برای دانشگاه‌های استان نمایان است.


یوسف گرجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه قزوین،‌ اظهارکرد: جهاددانشگاهی به عنوان نهاد انقلابی است که در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی به صورت توانمند فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به دانشگاه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی تصریح کرد: این دانشگاه از جمله مراکز نوپا می‌باشد که در 10 رشته فعالیت می‌کند و هم اکنون 240 دانشجو دارد.

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی قزوین افزود: این دانشگاه از نظر آموزش مورد تایید است و در آینده نزدیک رشته‌های جدید آموزشی را در آن ارائه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: این دانشگاه نخستین دانشگاه با محوریت قرآنی است که رشته تربیت معلم قرآن را تاسیس کرده است، همچنین رشته دوخت لباس اسلامی از جمله رشته‌های این دانشگاه به شمار می‌رود.

گرجی اظهار کرد: جهاددانشگاهی با دانشگاه جامع علمی- کاربردی و مسئولین واحدهای استانی ارتباط خوب و تنگاتنگی برقرار کرده که رضایت بخش است.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی در امر آموزش باید از آموزش‌های کوتاه مدت دور شود و به سمت دوره‌های آموزشی مقطعی با صدور مدرک کاردانی و کارشناسی بپردازد چراکه هم اکنون آموزشگاه‌های آزاد متنوعی در سطح شهر به این امر می پردازند.

رئیس دانشگاه جامع علمی- کاربردی قزوین با اشاره به وجود خبرگزاری‌های معتبر در نهاد جهاددانشگاهی یادآور شد: امروزه رسانه و فعالیت رسانه‌ای وسیع است و در این میان رسانه‌های جهاد دانشگاهی باید رقابت تنگاتنگی با رسانه‌های استان داشته باشند.

گرجی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها در انعکاس اخبار باید دقیق و سریع باشند. همچنین از کپی برداری از رسانه‌های دیگر بپرهیزند؛ چراکه خبرگزاری باید نوآوری و خلاقیت داشته باشد، به طوری که خبرهای منعکس شده از آن رسانه در رأس قرار گیرد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 185 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image