ارتباط مستقیم با 30644 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ممنوعیت فروش الکل در پی درخواست دانشجویان مسلمان

ممنوعیت فروش الکل در پی درخواست دانشجویان مسلمان

دانشگاه «متروپولیتن» لندن در پاسخ به خواسته دانشجویان مسلمان این دانشگاه مناطق عاری از الکل در این دانشگاه ایجاد می‌کند.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از آنکه دانشجویان مسلمان دانشگاه متروپولیتن لندن مصرف مشروبات الکلی را نامشروع و غیراخلاقی دانستند، مسوولان این دانشگاه از ممنوعیت فروش مشروبات الکلی در بسیاری از واحدهای این دانشگاه خبر دادند.

«مالکولم جیلیز» می‌گوید: قصد داریم فارغ از حساسیت‌های فرهنگی، مناطقی را در این دانشگاه به مناطق عاری از الکل اختصاص دهیم.

به گفته وی حدود یک پنجم دانشجویان این دانشگاه از خانواده‌های مسلمان و به ویژه دختران جوان هستند که برای بسیاری از آنها فرهنگ نوشیدن مشروبات الکلی به تجربه دانشجویی آنها آسیب می‌زند.

وی تاکید کرد: در حال مذاکره با دانشجویان و کارکنان دانشگاه هستیم تا در دو دانشکده این دانشگاه مناطقی را به عنوان ناحیه عاری از الکل اختصاص دهیم. پیش‌بینی می‌شود این نواحی تا شش ماه آینده آماده شوند. از سوی دیگر تصمیم دانشگاه متروپولیتن لندن با استقبال فعالان ضدمشروبات الکلی و کلیسای متودیست روبه‌رو شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از یونیورسیتیزنیوز، جیلیز افزود: دانشجویانی که از خانواده‌های مذهبی به این دانشگاه می‌آیند و معتقدند الکل نوشیدنی نامشروع است باید احساس کنند که محل مناسبی را در دانشگاه متروپولیتن دارند. آنها نباید احساس کنند که این دانشگاه یک جو الکلی دارد، بلکه محیط این دانشگاه آموزشی است. ما نیز به دنبال تحمیل فرهنگ خود به آنها نیستیم و به خواسته‌های آنها احترام می‌گذاریم.

جیلیز در پایان افزود: برخلاف تصورات عوام، دانشجویان نسل جدید برخلاف دانشجویان نسل گذشته بسیار مذهبی‌تر هستند.

آمار بازدید: 136 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image