ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه گسترش مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در مشهد

گسترش مراکز آموزشی کوتاه مدت جهاددانشگاهی در مشهد

معاون آموزشی جهاددانشگاهی خراسان رضوی از گسترش مراکز آموزشی کوتاه مدت این نهاد در مشهد و برخی از شهرستان‌های استان تا پایان سال 95 خبر داد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، دکتر حسین امینی با بیان این مطلب که در حال حاضر در حدود 40 هزار فراگیر در مراکز آموزشی کوتاه مدت مشهد و نیشابور مشغول به یادگیری هستند، از احداث مرکز جدید آموزش نیشابور خبر داد.

وی برند این نهاد را مهمترین ویژگی آموزش‌های این نهاد دانست و گفت: کیفیت آموزش، استفاده از اساتید مجرب، فضای فیزیکی منحصر به فرد و تجهیزات و امکانات کمک آموزشی از جمله مزیت‌های این مرکز است که آن را در استان خراسان رضوی منحصر به فرد کرده است.

امینی از اجرای دوره‌های تخصصی کوتاه مدت آموزشی در کنار دوره‌های عمومی در جهاددانشگاهی خراسان رضوی خبر داد و تصریح کرد: در کنار این دوره‌ها، توجه ویژه‌ به ارتقای اعضای هیات علمی جهاددانشگاهی خراسان رضوی را هم داریم.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی خراسان رضوی به اجرای دوره‌های آموزشی ضمن خدمت ویژه همکاران غیرعلمی جهاددانشگاهی خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از اقدامات معاونت آموزشی جهادانشگاهی خراسان رضوی عقد ارائه خدمات به کارکنان سازمانها و نهادهای اجرایی استان می‌باشد.

وی از برگزاری برخی از دوره‌های آموزشی به صورت مجازی در مجموعه مراکز آموزشی تخصصی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در مشهد خبر داد و گفت: به منظور کاهش بار حجم فراگیران در زمان ثبت نام، امکان ثبت نام دوره‌های آموزشی به صورت اینترنتی هم فراهم شده است.

امینی همچنین از فراهم کردن امکان ادامه تحصیل همکاران این واحد در مقاطع مختلف تحصیلی خبر داد.

آمار بازدید: 205 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image