ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جهاددانشگاهی براساس نیازهای واقعی جامعه حرکت می‌کند

جهاددانشگاهی براساس نیازهای واقعی جامعه حرکت می‌کند

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی همدان گفت: جهاددانشگاهی یک نهاد انقلابی و علمی است که کارهای بزرگی را بر اساس تقوای جهادی انجام می‌دهد و مورد تایید مقام معظم رهبری نیز بوده است.


دکتر سعید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) -منطقه همدان، با اشاره به تفاوت جهاد دانشگاهی با سایر نهادهای انقلابی، تصریح کرد: جهاددانشگاهی براساس نیازهای واقعی جامعه حرکت کرده و به فناوری‌های مورد نیاز جامعه اسلامی دست یافته است.

وی خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی در صدد تولید علومی است که مورد استفاده در داخل کشور بوده و تمام دستاوردهای علمی مانند تولید سلول‌های بنیادین و کاربرد آن در خدمات پزشکی همه به علت وجود این نگاه در جهاد است.

به گفته نظری تاکنون جهاددانشگاهی بسیارموفق عمل کرده و مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی است و باید روز به روز مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

وی جهاددانشگاهی را در زمینه‌های آموزشی، خدمات علمی، تولید علم و پژوهش بسیار موفق دانست و افزود: دلیل این موفقیت‌ها و رسیدن به اهداف و قله‌های بالاتر، داشتن نگاهی توام با خودباوری است.

نظری مشخصه‌های اصلی جهاددانشگاهی را فناوری، علوم ترجمه‌ای و عدم وابستگی به علوم غربی عنوان کرد و افزود: جهاددانشگاهی در این راستا از سایر دستگاه‌ها جدی ترعمل کرده و به دنبال علوم جدید و تبدیل آن به فناوری است.

نظری رمز ماندگاری جهاددانشگاهی را دستیابی به مطالب و محصولات علمی که مورد نیاز جامعه و نافع است، عنوان کرد.

وی با اشاره به تحولات اخیر جهاددانشگاهی همدان، گفت: جهاددانشگاهی همدان، انقلابی، پرتلاش و چشم امید استان است و جهاددانشگاهی در مسیری حرکت می‌کند که مورد انتظار جامعه و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری بوده و به جامعه برکت و انگیزه می‌دهد.

وی انتظارات خود را از جهاددانشگاهی استان، توجه بیشتر به بحث‌های پژوهشی، علمی و تحقیقاتی عنوان کرد و گفت: جهاددانشگاهی در موضوعات مربوط به آموزش علمی کاربردی و موسسه علم و فرهنگ موفق بوده و باید در خدمات علمی و پزشکی نیز سطح کیفی خدمات خود را افزایش دهد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان بر اهمیت بالای حوزه فرهنگی در ساختار جهاددانشگاهی تاکید کرد و افزود: جهاد در خنثی کردن توطئه دشمن وظیفه سنگین‌تری برعهده داشته و باید از همه ابزارها و فناوری‌های نوین استفاده کند و در تولید برنامه‌های فرهنگی مانند تولید فیلم و انیمیشن وارد شده و با دنیا رقابت کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقاء درجه‌های علمی جهاددانشگاهی و اقدامات و برخورد صحیح و هوشمندانه با موضوع جنگ نرم در مقابل تهاجم دشمنان باشیم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 226 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image