ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه اعلام نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری 92 در دانشگاهها (6 مهر 91)

اعلام نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری 92 در دانشگاهها (6 مهر 91)

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نحوه تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری 92 در دانشگاهها تاکید کرد که کاندیداها و طرفداران آنها به تبیین علمی مواضع خود در دانشگاهها بپردازند.


به گزارش خبرگزاری مهر، کامران دانشجو با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مجموعه های دانشگاهی بدون طرفداری از کاندیدای خاص باید فضایی را فراهم کنند تا کاندیداها و طرفداران آنها به تبیین علمی مواضع خود بپردازند.

به گفته وزیر علوم، ارائه مواضع در یک محیط عمومی با یک محیط دانشگاهی متفاوت و در محیط دانشگاهی تبیین علمی مواضع مطرح است.

دانشجو در این زمینه به ذکر مثالی پرداخت و اظهار داشت: اگر کاندیداها یا طرفداران آنها در حوزه اقتصاد مواضع خود را ارائه می کنند باید نظراتشان را در خصوص اقتصاد اسلامی، اقتصاد لیبرال و اینکه به کدام نوع اقتصاد معتقد هستند، بیان کنند.

وی افزود: انتظار از کاندیداها و طرفداران هریک از کاندیداها که در یک محیط دانشگاهی صحبت می کنند این است که نظر خود در خصوص وضعیت علمی کشور و برنامه اش برای پیشرفت و توسعه علم و فناوری را اعلام کند و بگوید سیاستش برای دانشگاه اسلامی و بومی همچنین تداوم، پیشرفت و ارتقا تولید علم کشور در سطح منطقه و جهان چیست.

وزیرعلوم تاکید کرد که مواضع انتقادی که در دانشگاه و محیط دانشگاهی مطرح می شود باید توام با اعلام و تبیین شفاف مرزبندیها با دشمن باشد تا دشمن و رسانه هایش که به دانشگاه چشم طمع دوخته اند امکان سوء استفاده پیدا نکنند.

کلمات کلیدی: کاندیداهای ریاست جمهوری 92، انتخابات ریاست جمهوری 92، ریاست جمهوری 92 در دانشگاهها، تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری 92 در دانشگاهها

آمار بازدید: 519 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image