ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه واکنش سرپرست یک دانشگاه به خبر تأیید نشدنش در شورای انقلاب فرهنگی

واکنش سرپرست یک دانشگاه به خبر تأیید نشدنش در شورای انقلاب فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدعلی سبحان اللهی بعد از ظهر امروز در نشستی خبری گزارش عملکرد شش ماه دانشگاه را تشریح کرد.


وی ادامه داد: از زمانی که مسئولیت دانشگاه را برعهده گرفتم اولین هدفم این بود که دانشگاه خوارزمی را به جایگاه اصلی خود به عنوان یک موسسه آموزش عالی کشور برسانم.

وی اظهار داشت: در این مدت در چارت تشکیلاتی دانشگاه تغییراتی که لازم بود را ایجاد کردیم و دفتر حقوقی دانشگاه فعال نبود که آن را فعال کردیم دفتر طرح های عمرانی دانشگاه را نیز راه اندازی کردیم.

سرپرست دانشگاه خوارزمی ادامه داد: در معاونت پژوهشی دانشگاه واحد بازاریابی را راه اندازی کردیم همچنین مرکز ارزیابی کیفیت و راهبری را در تشکیلات دانشگاه راه اندازی کردیم و شورای راهبردی دانشگاه فعال شد که در این شورا برنامه استراتژی دانشگاه در حال تدوین است.

وی خاطر نشان کرد: تفاهم نامه هایی را با شهرداری شورای شهر تهران و استان البرز منعقد کردیم و همکاری نزدیکی با شورای شهر و شهرداری استان تهران داریم به طوری که با همکاری که داشتیم ساخت مسجد دانشگاه در سایت تهران برنامه ریزی و عملیات اجرایی آن آغاز شده است. مرمت احیای ساختمان های میراثی دانشگاه نیز آغاز شده است.

سبحان الهی در ادامه یادآور شد: ما توانستیم تمام بدهی دانشگاه را به هیأت علمی کارکنان دستگاه های اجرایی آب و برق پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: 1.3 میلیارد تومان مربوط به قبض آب و برق، پنج میلیارد تومان مربوط به بدهی حق التدریس اساتید و 1.7 میلیارد تومان مربوط به بدهی کارکنان بود که پرداخت شد.

وی ادامه داد: پروژه های عمرانی که متوقف بود فعال شد. همچنین تعمیر و نگهداری دانشگاه در چند سال اخیر فعال نبوده که این قسمت فعال شده و پنج میلیارد تومان بودجه به آن اختصاص داده شده است. یک ساختمان جدید برای دانشگاه خریداری شده که این فضا به پردیس بین المللی دانشگاه در سایت تهران اختصاص داده شده است.

سبحان اللهی ادامه داد: پنج سال دیگر صدمین سال دانشگاه است و شورای سیاست گذاری برای اجرای برنامه در پنج سال آینده یعنی صدمین سال دانشگاه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: نیروی انسانی دانشگاه بهسازی شده است و همچنین برنامه های فرهنگی دانشگاه که قبل از این فقط مختص هزار نفر از دانشجویان بود اکنون مختص تمام دانشجویان است و تمام دانشجویان در تمام فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه شرکت می کنند.

آمار بازدید: 143 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image