ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش راه‌اندازي دوره كارشناسي ارشد مهندسی توانبخشی در واحد علوم و تحقيقات (6 مهر 91)

راه‌اندازي دوره كارشناسي ارشد مهندسی توانبخشی در واحد علوم و تحقيقات (6 مهر 91)

رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات، با بيان اينكه برای اولین بار در کشور رشته تخصصی مهندسی توانبخشی در مقطع کارشناسی ارشد در واحد علوم و تحقيقات ايجاد شده است، گفت: نیازسنجی دقیق آموزشی در نظام آموزش عالی کشور یکی از رسالت‌های واحد علوم و تحقیقات است.



به گزارش سرويس دانشگاهي ايسنا، دکتر علی شیخانی گفت: در واحد علوم و تحقیقات تمام گرایش‌های رشته مهندسی پزشکی ارائه می‌شود.


وي افزود: با توجه به نیاز علمی کشور به تربیت نیروی انسانی متخصص در بخش مهندسی توانبخشی و مطالعه بسیاری از فارغ التحصیلان کارشناسی در این حوزه ، واحد علوم و تحقیقات با عنایت به اساتید برجسته در اختیار و امکانات موجود اقدام به راه‌اندازی این رشته تخصصی نموده که مورد استقبال بسیاری نیز واقع شده است.


دکتر شیخانی همچنین واحد علوم و تحقیقات را از معدود دانشگاه های کشور خواند که در آن رشته مهندسی پزشکی ارائه می‌شود.


وی گفت: تنها دو دانشگاه امیرکبیر و واحد علوم و تحقیقات دانشگاه‌هایی هستند که در آن رشته مهندسی پزشکی تدریس شده و پاسخگوی مشتاقان تحصیلی در این رشته تحصیلی هستند.


رئیس دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه رقابت سنگین علمی میان این دو دانشگاه در ارائه بهترین کیفیت آموزشی به دانشجویان این رشته تخصصی وجود دارد، گفت: در واحد علوم و تحقیقات تمام گرایش‌های رشته مهندسی پزشکی ارائه می‌شود.


دکتر شیخانی تصریح کرد: هم اکنون دانشکده مهندسی پزشکی در واحد علوم و تحقیقات دارای غنی‌ترین کتابخانه تخصصی این رشته تخصصی در کشور است.

کلمات کلیدی: كارشناسي ارشد مهندسی توانبخشی، مهندسی توانبخشی، واحد علوم و تحقيقات دانشگاه آزاد، دانشگاه آزاد، دانشکده مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات

آمار بازدید: 608 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image