ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه افزايش سهم نمره كتبي در آزمون دكتري 92 (6 مهر 91)

افزايش سهم نمره كتبي در آزمون دكتري 92 (6 مهر 91)

وزير علوم، تحقيقات و فناوري با اشاره به تخصصي‌تر شدن آزمون نيمه متمركز دكتري از سال آينده، گفت: آيين نامه آزمون دكتري در حال اصلاح است و از سال آينده سهم نمره آزمون در قبولي دانشجويان افزايش خواهد يافت.



به گزارش خبرنگار «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دكتر كامران دانشجو در حاشيه مراسم آغاز سال تحصيلي جديد در مشهد مقدس و در جمع خبرنگاران با بيان اينكه آزمون دكتري امسال خوب برگزار شد، تصريح كرد: در مرحله اول 8000 نفر پذيرش شدند كه پس از تصحيح اين آمار به 10 هزار نفر رسيد، البته هنوز تكميل ظرفيت نيز وجود دارد.


دستگاه قضايي به موضوع كاريكاتور موهن قاطعانه رسيدگي كند


وي با محكوم كردن انتشار كاريكاتور موهن به ارزش‌هاي دفاع مقدس توسط يكي از روزنامه‌هاي كشور، اظهار كرد: در اين زمينه موضع دانشگاهيان با موضع ملت همسو است و ملت ارزش‌هاي دفاع مقدس را پاس مي‌دارد. اين سربندها نماد عشق به اهل بيت (ع) و ارزش‌هاي اسلامي است كه متاسفانه در اين كاريكاتور آنرا نماد تاريكي معرفي مي‌كنند.


دانشجو با بيان اينكه جامعه دانشگاهي اين اقدام را محكوم مي‌كند، افزود: همين كافي است كه به محض اينكه چنين چيزي در اين رسانه چاپ شد، تمام رسانه‌هاي ضد انقلاب و غربي با خوشحالي آنرا تكرار كردند.


وي با ابراز اميدواري از اينكه دستگاه قضايي به اين مسئله فوري و قاطعانه رسيدگي كند، گفت:‌ جامعه دانشگاهي فعلا احساسات خود را كنترل كرده است و منتظر راي صادره است چرا كه اين توهين به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان است.


بايد در بحث حمل و نقل درون دانشگاهي تجديدنظر شود


وزير علوم درباره برخي اعتراضات به افزايش نرخ خدمات دانشجويي نيز تصريح كرد: براساس برنامه بايد اين خدمات را به بخش خصوصي تحويل دهيم به طوري كه در هر سال 20 درصد از اين خدمات به بخش خصوصي واگذار شود.


وي در اين باره تاكيد كرد: در هيچ جاي دنيا در داخل پرديس دانشگاه حمل و نقل وجود ندارد. با توجه به اينكه كل مسير هر دانشگاه حداكثر 10 دقيقه پياده روي دارد بايد در بحث حمل و نقل در داخل دانشگاه تجديدنظر شود.


دانشجو با بيان اينكه دانشگاهيان ما در تحمل سختي‌ها، الگو هستند، تاكيد كرد: در فضاي تحريم‌ها نبايد چنين مسائلي مطرح شود تا بهانه‌اي در دست دشمنان دهيم.


اعطاي وام بيماري‌هاي خاص تا مبلغ 1/5 ميليون تومان به دانشجويان


دانشجو همچنين به ارائه بيمه تكميلي به دانشجويان براي اولين بار اشاره كرد و گفت: همچنين بحث اعطاي وام بيماري‌هاي خاص تا مبلغ يك و نيم ميليون تومان را در برنامه داريم كه تقريبا اين وام‌ها غير قابل برگشت است.

کلمات کلیدی: جزئیات کنکور دکتری 92، تخصصي‌تر شدن آزمون نيمه متمركز دكتري، کنکور دکتری 92، سهم نمره آزمون در قبولي دانشجويان دکتری، آزمون دکتری

آمار بازدید: 514 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image