ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تشکیل شورای قرآنی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

تشکیل شورای قرآنی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی

سرپرست دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از تشکیل شورای قرآنی در این دانشگاه خبر داد و گفت: در پی تصویب اردوی حافظان قرآن کریم، حفظ قرآن کریم طی دوره 4 ساله یا حفظ 50 درصد قرآن کریم توسط دانشجویان این دانشگاه پیگیری می شود.به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمدتقی جغتایی در جمع دانشجویان حافظ قرآن کریم با اعلام این خبر افزود: حمایت از فعالیت های قرآنی، و همچنین مباحث مرتبط به نماز ، از اهداف اصلی است که در مدیریت فعالیت های فرهنگی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی دنبال ‌می‌شود.


جغتایی اظهار داشت: دانشجویان قرآنی باید فعالیت های مذهبی هدفمندی را ایجاد کنند و از فرصت ایجاد شده، استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طول دوره مدیریتی کار فرهنگی در دانشگاه ، چگونگی انس دانشجویان با قرآن و چگونگی آشنایی با فرهنگ و ترویج نماز در بین همه دانشگاهیان را از اهداف اصلی خود قرار دادیم که امیدواریم با استمرار جلسات شورای فرهنگی به این مهم برسیم.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی با اشاره به فعالیت های شورای فرهنگی دانشگاه گفت: در پی تصویب اردوی حافظان قرآن کریم، حفظ قرآن کریم طی دوره 4 ساله یا حفظ 50 درصد قرآن کریم توسط دانشجویان این دانشگاه پیگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از 29 الی 30 سال تجربه بعنوان یک معلم در دانشگاهها به این مهم رسیدم که در همه رشته ها بویژه رشته های توانبخشی، تنها سواد کافی نیست، بلکه بهره گیری از مفاهیم ارزشی در ارائه خدمات و کمک به بندگان خدا حائز اهمیت است.

آمار بازدید: 283 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image