ارتباط مستقیم با 30609 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه فرجی دانا از نظر علمی و اخلاقی فرد مورد تاییدی است

فرجی دانا از نظر علمی و اخلاقی فرد مورد تاییدی است

عضو هیات علمی دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه دکتر فرجی دانا از نظر علمی و اخلاقی فرد مورد تاییدی است، گفت: انتخاب روسای دانشگاه‌ها هیچ‌گونه مساله سیاسی ندارد، چراکه تمام این افراد مورد تایید وزارت اطلاعات هستند و قبل از انتخاب آنها در مورد سوابق آنها استعلام می‌شود.


دکتر مهدی احسان در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، درباره دلایل مطرح شده از سوی برخی نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیرعلوم، گفت: به نظرم انتخاب روسای دانشگاه‌ها هیچ‌گونه مورد سیاسی ندارد و از آنجایی که قبل از انتخاب این افراد از وزارت اطلاعات استعلام شده است، اگر این افراد مشکلی داشتند، قطعا وزارت اطلاعات، اجازه انتخاب این افراد را نمی‌داد.

عضو هیات علمی دانشگاه شریف با تاکید بر اینکه در پرونده سه هزار بورسیه دکتری که خارج از روال قانونی بورسیه دریافت کرده‌اند، باید با متخلفان و عاملین این مساله برخورد شود، افزود: در این پرونده باید با کسانی که این افراد را بورسیه کرده‌اند برخورد شود. به نظر من چه افرادی که بورسیه شده‌اند و چه مسئولان فعلی وزارت علوم، هیچ گناهی ندارند و قوه قضاییه باید در مورد این پرونده به وظیفه خود به خوبی عمل کند.

وی با تاکید بر اینکه دکتر فرجی‌دانا از همکاران بنده بوده و فرد بسیار خوبی است، اظهار کرد: فرجی دانا از نظر علمی صد درصد مورد تایید است و از نظر سیاسی هم تاکنون هیچ موردی از ایشان ندیده‌ام.

انتهای پیام

آمار بازدید: 141 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image