ارتباط مستقیم با 30745 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه طرح تحول نظام سلامت موجب ماندگاری بیشتر استادان دربیمارستان‌های آموزشی می‌شود

طرح تحول نظام سلامت موجب ماندگاری بیشتر استادان دربیمارستان‌های آموزشی می‌شود

رییس پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزدمعتقد است: طرح تحول نظام سلامت می‌تواند موجب ماندگاری بیشتر استادان دربیمارستان‌های آموزشی شود که همین امر منجر به افزایش کیفیت آموزشی در این بیمارستان‌ها خواهد شد.


دکتر شیخ‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به تاثیر اجرای طرح تحول نظام سلامت در افزایش مراجعان به بیمارستان‌های آموزشی اظهار کرد: با تعداد افزایش مراجعان به بیمارستان‌های آموزشی امکانات درمانی و به تبع آن خدمات درمانی بهبود خواهد یافت که این فرآیند به بهبود کیفیت آموزشی در این بیمارستان‌ها می‌انجامد.

وی با اشاره به عدم موفقیت اجرای طرح ماندگاری اساتید در بیمارستان‌های آموزشی تصریح کرد: با توجه به اختلاف درآمد بالایی که بین بخش خصوصی و دولتی وجود داشت اکثر استاد ترجیح می‌دادند در بخش خصوصی فعالیت کنند.

شیخ‌ها افزود: با این حال با اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش پرداختی در بیمارستان‌های آموزشی استادان باتجربه و دارای سطح علمی بالا در این بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند که این امر نیز خود موجب بهبود کیفیت آموزش‌های بالینی می‌شود.

رییس پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد همچنین درباره تاثیر طرح تحول در میزان اختیارات رزیدنت‌ها و دستیاران پزشکی نیز خاطرنشان کرد: با اینکه در این طرح به بیماران اختیار داده شده است که از دخالت دستیاران در درمان جلوگیری کنند اما این مساله تنها در کوتاه‌مدت ممکن است ایجاد مشکل کند و با گذشت زمان حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اعتماد بیماران به خدمات درمانی در بیمارستان‌های آموزش بالا نیست، گفت: وقتی که اعتماد بیماران به ارائه خدمات مناسب آموزش جلب شود کم کم مشکل عدم دخالت دستیاران حل خواهد شد و بیماران اجازه آموزش در کنار درمان را خواهند داد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 195 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image