ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تصویب شد (4 مهر 91)

تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد تصویب شد (4 مهر 91)

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون متبوعش خبر داد.


عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: هیئت رئیسه تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را با استناد به ماده 198 آیین‌نامه داخلی به کمیسیون آموزش و تحقیقات ارجاع داده بود.

وی افزود: رسیدگی به این تقاضا امروز در دستور کار کمیسیون قرار گرفت و اعضای کمیسیون، پس از استماع سخنان طراحان، سرانجام آن را به تصویب رساندند و رأی مثبت دادند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: طراحان در این جلسه موارد 9 گانه‌ای را برای دلایل‌شان برای لزوم تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد مطرح کردند.

وی تصریح کرد: از جمله مواردی که از سوی طراحان در این زمینه مطرح شد وضعیت شعب خارج از کشور دانشگاه آزاد، همچنین موضوع بررسی وضعیت ساخت و ساز‌های عمرانی در دانشگاه‌ و استفاده از امکانات دانشگاه در امور حزبی و سیاسی است؛ همچنین درخواست‌کنندگان انجام تحقیق و تفحص امروز در کمیسیون آموزش موضوعات مربوط به بررسی هرم هیئت علمی و استاندارد‌های آموزشی و پژوهشی و نیز، وضعیت فرهنگی حاکم بر دانشگاه آزاد را مطرح کردند.

عباس مقتدایی در خاتمه تأکید کرد: در صورتی که تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در صحن علنی نیز رأی لازم را کسب کند، انجام این تحقیق و تفحص کلید می‌خورد و گزارش آن به مجلس ارائه می‌شود

کلمات کلیدی: دانشگاه آزاد، تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، تحقیق مجلس از دانشگاه آزاد

آمار بازدید: 304 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image