ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم صاحب ایمیل دانش‌آموزی می‌شوند

دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم صاحب ایمیل دانش‌آموزی می‌شوند

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مذاکرات لازم برای امضای تفاهم نامه با شرکت مخابرات گفت: ایمیل دانش‌آموزی برای دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم طراحی می‌شود.



به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، علی زرافشان با اشاره به انجام مذاکرات لازم با شرکت مخابرات برای تنظیم تفاهم‌نامه‌ای جدید اظهار کرد:‌ تفاهم نامه قبلی دارای چند محور مختلف از جمله دسترسی مدارس، واحدهای آموزشی و مراکز اداری به شبکه ملی اطلاعات بود و در تفاهم نامه جدید به دنبال اجرای موارد جدیدتری هستیم.


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه طی این تفاهم نامه در تلاش هستیم تا بستری مناسب برای زیرساخت‌های ارتباطی برای مدارس ایجاد کنیم،‌ گفت: به دنبال تعریف ایمیل رایگان برای دانش‌آموزان و تامین زیرساخت‌ها از جهت سخت افزارها و نرم افزارها هستیم.


زرافشان تصریح کرد:‌ هم‌اکنون در حال ارزیابی اقدامات انجام شده در این زمینه هستیم و از آنجایی که توسعه فناوی اطلاعات و دسترسی تمام آحاد جامعه یکی از اهداف اصلی دولت یازدهم است، دستورالعمل سیاستگذاری این موضوع در دولت مطرح شده و منتظر هستیم تا ابلاغ شود.


وی افزود:‌ دردستورالعمل دولت، برای تمام دستگاه‌ها تعیین تکلیف شده است و سازمان‌ها بر اساس تکالیف تعیین شده وظایف خود را انجام می‌دهند.


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در خصوص راه اندازی ایمیل دانش آموزی خاطرنشان کرد: در درس کار و فناوری پایه ششم و هفتم بخشی از فعالیت‌هایی که برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است ورود به شبکه ملی و تعریف ایمیل و مبادله پست الکترونیک، است بنابراین طراحی ایمیل دانش‌آموزی با استانداردهای خاص خود برای دانش‌آموزان پایه هفتم و هشتم در درست اجراست.


زرافشان افزود: برای اجرای این موضوع مقرر شده تا مقدمات لازم فراهم شود و ایمیل طراحی شده در فضایی امن ایجاد می‌شود.

آمار بازدید: 193 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image