ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری طرح "ماه شیدایی" ویژه اساتید/ ارسال پیامکی بسته‌های فرهنگی

برگزاری طرح "ماه شیدایی" ویژه اساتید/ ارسال پیامکی بسته‌های فرهنگی

طرح "ماه شیدایی" طرح همزمان با حلول ماه مبارک رمضان ویژه اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و خانواده های آنها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نمکی مدیر امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام این خبر افزود: این طرح با موضوعات فرهنگی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام فراغت تابستان اجرا می شود و شامل چندین برنامه متنوع است که از آن جمله می توان به طرح کلام نور "30 روز 30 گفتار قرآنی" اشاره کرد که در این طرح به صورت روزانه گفتار قرآنی شامل آیات قرآنی، ترجمه، تفسیر و توضیح آیات از طریق پست الکترونیکی به شرکت کنندگان ارسال می شود.

مدیر امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: طرح مکاتبه و اندیشه «پیامک روزانه و نشریه الکترونیکی» که در این طرح به صورت مکاتبه مجازی برگزار می شود ، این مدیریت از طریق Email center وsms center بسته های فرهنگی ای که شامل محتویات اخلاقی و فرهنگی است به صورت دو نوبت ارسال در طول روز ، یکی در زمان سحر و دیگری در زمان افطار برای اعضا اجرا می شود. این بسته های فرهنگی از منابعی نظیر قرآن، نهج البلاغه، کتب آیت ا... جوادی آملی، علامه محمدتقی جعفری و... با محوریت نکات اخلاقی و عرفانی و ترویج سبک زندگی دینی انتخاب شده است و در پایان هر پیام منابع این بسته ها ذکر می شود تا علاقه مندان به دریافت اطلاعات تکمیلی دسترسی کامل به منابع داشته باشند.

وی درباره زرح معرفی کتاب و مسابقه کتابخوانی گفت: در این طرح 5 جلد کتاب به افرادی که در این طرح ثبت نام کرده اند معرفی می شود و افراد با توجه به علاقه مندی خود کتاب مورد نظر را انتخاب می کنند و در نهایت در مسابقه کتابخوانی شرکت می کنند و به سوالات مطرح شده از کتاب مربوطه پاسخ می دهند. علاوه بر اعضای محترم هیأت علمی، خانواده هایشان هم می توانند در مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

نمکی در خصوص طرح تهران گردی و زیارت بقاع متبرکه گفت : این طرح از زمان افطار تا سحر برگزار می شود، و اعضای هیأت علمی دانشگاه به همراه خانواده هایشان از نقاط دیدنی تهران دیدن می کنند و همچنین امام زادگانی که بقاع متبرک ایشان در سطح شهر وجود دارد را زیارت می کنند. همچنین در طرح استفاده از تسهیلات مجموعه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی درنظر گرفته شده که افراد می توانند از تسهیلات مجموعه های طرف قرارداد از زمان افطار تا سحر به صورت رایگان استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در دهه سوم ماه مبارک جشن بزرگ رمضان برگزار می شود و اسامی برگزیدگان مسابقات طرح «در صحبت کتاب»، قرعه کشی سفر به مشهد مقدس انجام می شود.

مدیر امور فرهنگی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی یادآور شد: به تمامی اعضای هیات علمی که در این طرح شرکت می کنند گواهی حضور در این طرح فرهنگی اعطاء می شود.

آمار بازدید: 228 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image