ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز عملیات احداث مسجد دانشگاه علامه/ پیش بینی محل استقرار دفاتر تشکل‌ها

آغاز عملیات احداث مسجد دانشگاه علامه/ پیش بینی محل استقرار دفاتر تشکل‌ها

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی اعلام کرد: احداث مسجد دانشگاه علامه طباطبایی که مدتی بود به دلیل عدم رعایت اصول فنی و قانونی در واگذاری پروژه به پیمانکار امانی، متوقف شده بود با پیمانکار جدید از سرگرفته شد .

غلامعلی کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: متأسفانه به دلیل عدم رعایت اصول فنی و قانونی در واگذاری پروژه به پیمانکار امانی، ساخت و ادامه احداث مسجد برای مدتی متوقف شده بود.

وی افزود: در طول این مدت با بازبینی و برطرف شدن نقاط ضعف و مشکلات نقشه از طریق مشاور، برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار جدید نیز انجام شد و با توجه به اصلاح فرایندها، احداث پروژه و راه اندازی مسجد دانشگاه به شرکت آرکوپارت واگذار و از سرگرفته شد.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی درخصوص مدت زمان اجرای این پروژه نیز اعلام کرد: براساس قرارداد منعقد شده قرار است مسجد دانشگاه در مدت 24 ماه آماده و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت 3000 متر مربع در 2 طبقه و با امکاناتی شامل شبستان‌های خواهران، برادران، وضوخانه، ساختمان‌های اداری، درمانگاه و همچنین محلی برای استقرار دفاتر کلیه تشکل‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیش بینی شده است.

آمار بازدید: 191 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image