ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه کیفیت آموزشی مد نظر وزارت علوم، مجلس و دولت است

کیفیت آموزشی مد نظر وزارت علوم، مجلس و دولت است

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم گفت: کیفیت آموزشی مد نظر وزارت ، مجلس و دولت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعد الله نصیری بعد از ظهر امروز در نشست با نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس و جمعی از روسای مراکز آموزش عالی شهرستان خلخال در دانشگاه آزاد اسلامی خلخال گفت: کیفیت آموزشی مد نظر وزارت، مجلس و دولت است.

وی با اشاره به زیر ساخت‌های موجود زیربنایی در خلخال در حوزه دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: تمامی شاخص ها خوب بوده و برای رسیدن به حد ایده‌آل برای تصمیم گیری نهایی شورای گسترش و وزارت علوم برای توسعه و ارتقا دانشگاه با وضعیت موجود باید کاستی‌ها کاهش و به ایده‌‌آل ها نزدیک شویم.

وی وضعیت آموزش در مرکز آموزش عالی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد خلخال را خوب توصیف کرد و گفت: با توجه به دانشگاه موجود وضعیت آزمایشگاه‌ها و هیات علمی در وضعیت خوبی قرار دارد.

نصیری اهتمام وزارت علوم و دانشگاه‌ها در سال جدید را هدف گذاری برای بالا بردن سطح کیفیت در همه ابعاد در همه مراکز و استان‌ها عنوان نمود.

در این نشست جلیل جعفری بنه خلخال نماینده مردم خلخال و کوثر نیز شهر خلخال را خواستگاه علم و فرهنگ عنوان نمود و گفت: برای حضور نیروی کار در جامعه باید تحصیل در عالیترین شرایط و با کیفیت از دانشگاه‌ها به جامعه تزریق شود.

جعفری گفت: در حال حاضر حوزه آموزش عالی در شهرستان خلخال در وضعیت مناسبی بوده و تلاش ما بر این است که در حوزه تحصیلات تکمیلی قدمی مناسب برداریم.

در این سفر که جلیل جعفری بنه خلخال به اتفاق عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان و حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز حضور داشتند از مراکز مختلف آموزش عالی شهرستان خلخال بازدید و مشکلات هر حوزه مطرح و در دستور کار نمایندگان برای بررسی بیشتر و ارائه راهکار قرار گرفت.

آمار بازدید: 148 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image