ارتباط مستقیم با 30624 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی گرامیداشت مشاهیر دانشگاه علوم پزشکی تهران با تصویب دستورالعمل جدید

گرامیداشت مشاهیر دانشگاه علوم پزشکی تهران با تصویب دستورالعمل جدید

ششمین نشست دوره چهارم شورای دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع دستورالعمل بزرگداشت مشاهیر دانشگاه، سرانه دانشجویی دانشجویان دندانپزشکی، روند اجرایی انتخاب مدیران گروه در برخی دانشکده ها، اصلاحیه ضابطه پوشش دانشگاه و نحوه ابلاغ آن، پیشنهاد مراکز تحقیقاتی جدید و اعطای پایه تشویقی به برگزیدگان جشنواره های رازی و ابن سینا برگزار شد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر اکبر فتوحی مشاور رئیس دانشگاه در حوزه آکادمیک به ارائه دستورالعمل معرفی و گرامیداشت مشاهیر دانشگاه پرداخت و تصریح کرد: معرفی و گرامیداشت مشاهیر دانشگاه و همچنین معرفی اقدامات، تلاش‌ها و آثار ایشان ضمن پاسداشت مقام بالای علم و عالم می‌تواند نقش قابل‌توجهی در معرفی الگوهای متعالی انسانی در حوزه علم و عمل داشته و احساس خودباوری و حس افتخار به مجموعه دانشگاه را میان دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان تقویت کند.

وی خاطرنشان کرد: ضمن ارج نهادن به فعالیت‌ها و اقداماتی که در واحدهای مختلف دانشگاه به منظور گرامیداشت مشاهیر آن واحدها صورت می‌پذیرد، دستورالعمل مربوطه می‌تواند اقداماتی که در سطح دانشگاه در این زمینه صورت می‌گیرد منسجم، نظام‌مند و دقیق نماید.

دکتر فتوحی هدف این دستورالعمل را گرامیداشت افرادی که اقدامات تأثیرگذار و ماندگار در سطح دانشگاه و کشور انجام داده و موجب افتخار دانشگاه شده‌اند، عنوان کرد. در ادامه اعضای شورا نظرات خود را در خصوص این دستورالعمل بیان کردند و در نهایت این دستورالعمل با اصلاحاتی به تصویب شورای دانشگاه رسید.

پس از آن دکتر محمد بیات رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه، گزارش مقدماتی مطالعه هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت (Activitybased costing) را ارائه داد و گفت: این کار تحقیقاتی به همت دفتر مدیریت برنامه‌ریزی منابع مالی (بودجه و پایش عملکرد) معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه صورت گرفته و اظهار امیدواری کرد این مطالعه گامی موثر در جهت شفاف‌سازی هزینه‌های تمام‌شده آموزش در دانشگاه باشد.

سپس دکتر محمد جلیلی معاون آموزشی دانشگاه، در خصوص دستورالعمل فرآیند پیشنهاد نظرخواهی مدیران گروه‌های آموزشی دانشگاه مطالب جامعی را ارائه و در خصوص تجربه اجرایی به دست آمده در دانشکده‌هایی که این نظرخواهی به اجرا درآمد توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه دکتر جعفریان ضمن تاکید بر ضرورت پایبندی مسئولین دانشکده‌ها بر رعایت مفاد دستورالعمل انتخاب مدیران گروه بر ماهیت نظرخواهی و نه انتخاباتی بودن این فرایند تاکید و شناسایی میزان مقبولیت مدیران پیشنهادی برای گروه‌ها را به عنوان هدف اصلی این نظرخواهی دانست.

در ادامه ضمن تصویب اصلاحیه راهنمای پوشش حرفه‌ای و نیز مرکز تحقیقات بیماری‌های پستان و مرکز تحقیقات پرتو زیست شناسی درمانی، پیشنهاد اعطای پایه تشویقی به برگزیدگان جشنواره‌های رازی، ابن‌سینا و شهید مطهری به تصویب شورا رسید.

انتهای پیام

آمار بازدید: 275 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image