ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه امروز آخرین مهلت اساتید خلیج فارس برای انتخاب رئیس/ معرفی 10 کاندیدای ریاست

امروز آخرین مهلت اساتید خلیج فارس برای انتخاب رئیس/ معرفی 10 کاندیدای ریاست

یکی از گزینه های ریاست دانشگاه خلیج فارس گفت: اساتید دانشگاه تا ساعت 16.30 امروز فرصت دارند گزینه های منتخب خود را برای ریاست به صورت الکترونیکی انتخاب کنند.

خسرو محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر،درباره انتخاب رئیس جدید برای دانشگاه خلیج فارس گفت: وزارت علوم برای انتخاب ریاست دانشگاه از بین دانشیاران و اساتید گزینه‌های مورد نظر را مشخص کرده و بر روی سایت قرار می دهد.

وی ادامه داد: این سایت 24 ساعت توسط وزارت علوم فعال می شود و سپس اطلاع رسانی لازم صورت می گیرد تا اساتید گزینه‌های انتخابی خود را مشخص کنند.

یکی از گزینه های ریاست دانشگاه خیلج فارس افزود: در دانشگاه خلیج فارس نیز 10 استاد تمام و دانشیار فعال هستند که وزارت علوم آنها را مشخص و معرفی کرده و از روز گذشته سایت مذکور فعال شده تا اساتید بتوانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی بابیان اینکه اساتید تا ساعت 16.30 فرصت دارند که وارد سایت شده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند، افزود: هر عضو هیات علمی تنها می تواند یک گزینه انتخاب کند.

محمدی تصریح کرد: محمدرضا محمدی زاده، حسین اسلامی، خدابخش نیکنام، روح الله قیصری، علی رضا حسنی نژاد، خسرو محمدی، محمود نفیسی، مسعود مفرحی، پرویز ملک زاده و قهرمانی مخبر 10 عضو هیات علمی دانشگاه هستند که به عنوان گزینه های ریاست دانشگاه معرفی شده اند.

آمار بازدید: 187 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image