ارتباط مستقیم با 30678 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد ایجاد رشته زیست فناوری مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد رشت

ایجاد رشته زیست فناوری مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد رشت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: رشته زیست فناوری (بیوتکنولوژی) – میکروبی به رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اضافه شد.


دکترعلیرضا امیرتیموری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه گیلان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت : با تصویب رشته زیست فناوری(بیوتکنولوژی)- میکروبی تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به 30 رشته رسید.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده و مجوز سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و نیز تصویب شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری، با پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی ارشد زیست فناوری(بیوتکنولوژی)- میکروبی موافقت شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تأکید کرد: این واحد دانشگاهی با توجه به پتانسیل‌های استان و ظرفیت‌های موجود در صدد توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی با توجه به نیازمندیهای استان و شهر خواهد بود و در همین راستا در جهت راه‌اندازی رشته‌های جدید اقداماتی صورت گرفت.

امیرتیموری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افتخار آن را دارد که با برخورداری از امکانات و پتانسیل‌های کم نظیر همچون کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مجهز، کادر هیأت علمی مجرب، فضای آموزشی مناسب و دیگر امتیازات منطقه‌ای و استانی با داشتن شرایط ایده آل، در جهت ایجاد رشته‌های متعدد در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری اقدام کند.

به گزارش ایسنا؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بالغ بر 11600 نفر دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد.

انتهای پیام

آمار بازدید: 417 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image