ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برگزاری برنامه‌های ویژه برای دانشجویان در سفر عتبات (2 مهر 91)

برگزاری برنامه‌های ویژه برای دانشجویان در سفر عتبات (2 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: نماینده سازمان حج و زیارت در عراق با تاکید بر اهمیت عمره و عتبات دانشگاهیان و تاثیرگذاری اینگونه سفرها بر قشر دانشجو، اظهار داشت: دفتر هماهنگی عراق آمادگی برگزاری برنامه‌های ویژه برای دانشگاهیان را دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، سیدمحمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در جریان سفر به عتبات دانشگاهیان با حسن سقایی نماینده سازمان حج و زیارت در عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار طرفین به بررسی مسائل دانشجویی و راه‌های ارتقای اعزام و فعالیت‌های فرهنگی عتبات دانشگاهیان پرداختند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به ضرورت بالفعل کردن ظرفیت عتبات برای دانشجویان، گفت: باید سعی کنیم این فضای پاک و مطلوب دانشجویی را به دانشگاه‌ها تزریق کنیم تا با بهره‌برداری از این ظرفیت‌ها، گام‌های عملی برای دانشگاه اسلامی برداشته شود.

وی افزود: هدف از سفر دانشگاهیان به عتبات عالیات نیز همین است؛ چرا که جوانان دارای قلب پاکی هستند و اینگونه سفرها در آنان تاثیر ماندگاری خواهد داشت.

در این دیدار نماینده سازمان حج و زیارت در عراق با تاکید بر اهمیت عمره و عتبات دانشگاهیان و تاثیرگذاری اینگونه سفرها بر قشر دانشجو، اظهار داشت: دفتر هماهنگی عراق آمادگی هرگونه همکاری جهت ارتقای فعالیت‌های اجرایی و برگزاری برنامه‌های ویژه برای دانشگاهیان را دارد.

براساس این گزارش، در این دیدار نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری در مدینه و مکه، معاون فرهنگی و معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز حضور داشتند.

کلمات کلیدی: عتبات دانشجویی، عتبات دانشگاهیان، عمره و عتبات دانشگاهیان، عمره دانشجویی، سفر دانشگاهیان به عتبات عالیات

آمار بازدید: 504 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image