ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه راهیابی 90 دانشجوی علمی کاربردی به جشنواره ملی قرآن (2 مهر 91)

راهیابی 90 دانشجوی علمی کاربردی به جشنواره ملی قرآن (2 مهر 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: اسامی دانشجویان راه یافته دانشگاه جامع علمی کاربردی به بیست و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد، 90 دانشجوی این دانشگاه به جشنواره راه یافتند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مهدی فیض، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع علمی کاربردی، اظهار داشت: در بخش شفاهی این جشنواره 115 نفر، دربخش کتبی 60 نفر و بخش‌های هنری، ادبی و پژوهشی 39 اثر مجوز حضور در مرحله کشوری جشنواره را دریافت کردند.

وی افزود: مرحله کشوری هشتمین جشنواره قرآنی دانشجویان علمی کاربردی 17 تا 20 شهریور ماه جاری با حضور بیش از 200 دانشجوی برگزیده قرآنی دانشگاه در سنندج برگزار شد و 90نفر به بیست و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور راه یافتند.

فیض درباره زمان برگزاری بخش‌های مختلف این جشنواره گفت: دانشجویان راه یافته در بخش کتبی، در آزمون روز پنجشنبه 13مهر1391 در مجتمع فرهنگی دانشجویی 13 آبان ( سازمان بسیج دانشجویی ) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت همچنین بخش شفاهی بیست و هفتمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور از 8 تا 11 آبان ماه در سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

وی از سطح بالای کیفیت مسابقات امسال در همه بخش‌ها به ویژه بخش شفاهی خبر داد و افزود: رقابت در بخش شفاهی برادران بسیار نزدیک بود و بنا به نظر هیئت داوران این دوره از مسابقات دانشگاه جامع علمی کاربردی از سطح مسابقات ملی دانشجویی بالاتر بود و تشخیص نفرات برگزیده، کار داوران را با سختی مواجه می‌کرد.

کلمات کلیدی: علمی کاربردی، جشنواره ملی قرآن، دانشگاه جامع علمی کاربردی، جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور

آمار بازدید: 398 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image