ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کارشناسی مهلت ثبت نام در آزمون كارشناسي ناپيوسته تمدید شد

مهلت ثبت نام در آزمون كارشناسي ناپيوسته تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1393 تا روز پنجشنبه 22 خردادماه تمدید شد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور فراهم کردن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تاکنون موفق به ثبت‌نام در اين آزمون نشده‌اند، ترتيبي اتخاذ شده که داوطلبان بتوانند در روزهاي سه شنبه 20 خرداد و پنجشنبه 22 خرداد بتوانند نسبت به ثبت‌نام و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام کنند.

وی افزود: كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طريق سايت سازمان قابل دسترسي است) و فراهم کردن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1393 اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 93 از دو طریق با آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد صورت می گیرد که داوطلبان می توانند برای اعلام علاقمندی به موسسات آموزش عالی غیردولتی در زمان ثبت نام با پرداخت وجه مورد نیاز علاقمندی را اعلام کنند و درباره کدرشته های دانشگاه آزاد نیز می توانند در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، کدرشته های این دانشگاه را انتخاب کنند.

وی یادآور شد: داوطلبانی که کدرشته های با آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته سال 93 را انتخاب می کنند باید در آزمون این کدرشته ها در روز پنجشنبه 23 مرداد شرکت کنند.

آمار بازدید: 329 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image