ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه رييس صندوق رفاه دانشجويان: با دانشگاه‌هاي خاطي در زمينه وام شهريه برخورد مي‌شود (2 مهر 91)

رييس صندوق رفاه دانشجويان: با دانشگاه‌هاي خاطي در زمينه وام شهريه برخورد مي‌شود (2 مهر 91)

رييس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اينكه دانشجويان متقاضي وام شهريه در زمان ثبت‌نام، درخواست خود را به دانشگاه‌ها ارائه كنند، گفت: دانشگاه‌ها تا زمان توزيع اعتبار وام شهريه از سوي صندوق، از دانشجويان متقاضي وام، شهريه را به صورت كامل دريافت نكنند.



مهندس كيوان مراديان كوچك‌سرايي در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: بر اين اساس دانشجويان متقاضي وام شهريه تا زمان واريز اعتبار وام از سوي صندوق رفاه به دانشگاه خود بدهكار خواهند ماند و پس از آنكه اعتبار به دانشگاه واريز شد، دانشجو بدهكار صندوق مي‌شود.


به گفته وي، دانشجویانی كه از وام شهریه استفاده می‌كنند بايد 9 ماه پس از فارغ التحصیلی خود، وام‌های دریافتی را در اقساط 60 ماهه به حساب صندوق رفاه بازگردانند.


وی افزود: پرداخت 75 درصد از میزان شهریه دانشجویان كارشناسی و كارشناسی ارشد در قالب وام شهریه به این دانشجویان از برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان است و رقم دو میلیون و 500 هزار تومانی نیز برای وام شهریه دانشجویان دكتری درنظر گرفته شده است.


وي در خصوص دانشگاه‌هايي كه در زمان ثبت‌نام شهريه را به صورت كامل دريافت مي‌كنند، تصريح كرد: به دانشگاه‌ها توصيه شده است كه تا زمان توزيع اعتبار وام شهريه از سوي صندوق از دانشجويان شهريه كامل را دريافت نكنند و در اين زمينه با دانشگاه‌هايي كه خلاف اين موضوع اقدام كنند، برخورد مي‌شود.

کلمات کلیدی: دانشگاه‌هاي خاطي در زمينه وام شهريه، وام شهریه دانشگاهها، دانشجويان متقاضي وام شهريه، وام شهریه، صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم

آمار بازدید: 387 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image