ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آزاد راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی در دانشگاه آزاد مشهد

راه‌اندازی آزمایشگاه مرکزی و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی در دانشگاه آزاد مشهد

آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه کالیبراسیون تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد راه‌اندازی شد.


به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا - منطقه خراسان، عبدالله‌نژاد، رییس اداره تجهیزات واحد مشهد، در رابطه با چگونگی خرید این تجهیزات گفت: تهیه و خرید این تجهیزات مدرن و به روز، با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تحقیق گسترده و علمی مطابق با آیین نامه‌های دانشگاه انجام گرفته است.

وی از نصب و راه‌اندازی مجموعه تجهیزات Motion Analyzer & Capture در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و تصریح کرد: به زودی تجهیزات فوق در دسترس اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی گروه‌های آموزشی تربیت بدنی، مهندسی پزشکی بیومکانیک، پزشکی و علاقه مندان به انیمیشن‌سازی سه‌بعدی قرار خواهد گرفت.

همچنین دکتر محمدعلی خلیل‌زاده، معاون پژوهش و فناوری واحد مشهد، در حاشیه مراسم بهره‌برداری از تجهیزات آزمایشگاه مرکزی و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی این واحد گفت: در راستای سیاست‌های دانشگاه و با هدف متمرکزسازی تجهیزات و جلوگیری از خریدهای تکراری و غیرضروری و همچنین حرکت به سمت ارتقای سطح علمی و تحقیقاتی دانشگاه با ایجاد درآمدزایی به وسیله شرکت‌های دانش‌بنیان و فن‌آور، از ابتدای سال 1392 تصمیم بر ایجاد آزمایشگاه مرکزی گرفته شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در اردیبهشت ماه سال جاری اولین تجهیزات خریداری شده با نام Force Plate (تخته نیرو) در ساختمان پژوهش دانشگاه مستقر در شهرک صنعتی توس (شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور) که محل موقت آزمایشگاه مرکزی است، نصب و راه‌اندازی شد.

خلیل‌زاده با بیان اینکه تجهیزات آزمایشگاه کالیبراسیون درهمین محل با برگزاری کارگاه آموزشی نصب و راه‌اندازی شده است، افزود: هم‌اکنون در حال اخذ مجوزهای فعالیت در حیطه کالیبراسیون نمودن تجهیزات پزشکی از وزارت بهداشت هستیم تا بتوانیم فعالیت خود را در قالب یک شرکت دانشگاهی شروع کنیم.

انتهای پیام

آمار بازدید: 256 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
کاظمی يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

باسلام آیابرای سال تحصیلی93-94پذیرش دانشجوبدون آزمون دررشته پزشکی دارید؟