ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار تحصیل در خارج ملاک پذیرش و استخدام دانش آموختگان خارج از کشور چیست؟ (2 مهر 91)

ملاک پذیرش و استخدام دانش آموختگان خارج از کشور چیست؟ (2 مهر 91)

معاون وزیر علوم از برنامه های جدید این وزارتخانه به منظور اعتبارسنجی مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه های خارج از کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود ملاباشی با اشاره به رسالت وزارت علوم، تحقیقات وفناوری به منظور صیانت از مرزهای علمی کشور گفت: از ابتدای سال جدید میلادی اعتبار سنجی، پذیرش و استخدام تمام فارغ التحصیلان دانشگاههای خارجی در کشور بر مبنای رتبه دانشگاه های صادرکننده این مدارک خواهد بود.

وی افزود: شاخص اعتبارسنجی و اعلام میزان اعتبار مدارک فارغ التحصیلان دانشگاههای خارجی بر مبنای شاخصهای متعدد طبقه بندی دانشگاهها در سطح دنیا به همراه شاخصهای بومی کشور در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان امور دانشجویان کشور با تأکید بر دفاع از تلاشهای اعضای هیأت علمی و فارغ التحصیلان دانشگاههای داخلی به ویژه دانشگاههای برتر کشور اظهار داشت: بر اساس شیوه جدید ارزشیابی و اعتبارسنجی مدارک دانشگاههای خارجی، دانشگاههای کشورهای مختلف صرف نظر از مسائل سیاسی، جغرافیایی و فرهنگی با دانشگاههای برتر جهان و نیز دانشگاههای برتر داخلی مقایسه خواهند شد.

کلمات کلیدی: دانش آموختگان خارج از کشور، استخدام دانش آموختگان خارج از کشور، ملاک پذیرش دانش آموختگان خارج از کشور، تحصیل در خارج از کشور

آمار بازدید: 1559 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image