ارتباط مستقیم با 30653 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی مدارس پنج‌شنبه‌ها تعطيل نيست (1 مهر 91)

مدارس پنج‌شنبه‌ها تعطيل نيست (1 مهر 91)

نايب رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس با بيان اين‌كه مدارس پنج شنبه‌ها به هيچ عنوان تعطيل نيستند، گفت: مدارس مي‌توانند در اين روز برنامه‌هاي فوق‌العاده مانند اردوهاي علمي تدارك ببينند.




جواد هروي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: تعطيلي روز پنج شنبه‌ها طرحي است كه امروز در بسياري از سازمانهاي كشورمان در حال انجام است، آموزش و پرورش نيز از اين لحاظ كه فشار سنگيني را بر روي دانش آموزان وارد نكند و بتواند برخي از طرحهاي عقب‌افتاده مانند اردوها و فعاليتهاي فوق‌برنامه را اجرايي كند اين گونه با ساير سازمانها همسو شده است.



وي خاطر نشان كرد:‌كميسيون آموزش نيز با اذعان به پذيرش اين قضيه كه پنج شنبه‌ها تعطيل نبوده و فعاليتهاي فوق‌برنامه از سوي مدارس انجام شود با اين طرح موافقت كرده است.



هروي تصريح كرد:‌ كميسيون آموزش اين مساله را بازبيني و مورد نظارت قرار مي‌دهد كما اين كه وزارت آموزش و پرورش نيز بايد بر اين موضوع نظارت داشته و بر اساس اصول تعريف شده اقدام كند اگر غير از اين قضيه كاري انجام شود كميسيون آموزش به اين موضوع رسيدگي خواهد كرد.

کلمات کلیدی: تعطیلی مدارس در پنجشنبه ها، تعطیلی پنجشنبه ها، برنامه کاری مدارس در روزهای پنج شنبه، اردوهاي علمي مدارس در روزهای پنجشنبه

آمار بازدید: 447 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image