ارتباط مستقیم با 30716 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ماشین کمباین برداشت نخود مکنده است/ ریزش این دستگاه حدود 3 درصد است

ماشین کمباین برداشت نخود مکنده است/ ریزش این دستگاه حدود 3 درصد است

سازنده ماشین‌های کمباین مکانیزه برداشت نخود در ترکیه گفت: ماشین کمباین برداشت نخودی که در ترکیه تولید کرده‌ام مکنده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، کارانتان سازنده ترکیه‌ای ماشین‌ کمباین مکانیزه برداشت نخود که در لرستان به سرمی‌برد، در جمع خبرنگاران در خصوص سفر خود به لرستان گفت: برای معرفی دستگاه برداشت نخود به ایران سفر کرده‌ام و مطلبی که نظر مرا جلب کرد، برداشت سنتی نخود بوده است.

وی افزود: من از ابتدا و در سن نوجوانی و جوانی تولیدکننده نخود بوده‌ام و استان لرستان مشکلی در زمینه تولید ندارد، مگر اینکه خودتان نخواهید و افرادی که به این کار وارد می‌شوند، می‌فهمند که با هزینه و وقت کم تولید خوبی را دارند.

کارانتان در مورد ماشین کمباین گفت: یکی از ویژگی‎های منحصر به‌فرد این دستگاه برداشت مکشی در درون مکنده است و در مورد نخود مشکلی جز نحوه کشت آن وجود ندارد و کافیست که با اصول و قاعده مکانیزه کاشت نخود را داشته باشید، تا بتوانید برداشتی مکانیزه داشته باشید.

وی افزود: شما خیلی خوش شانس هستید که در ایران زندگی می‌کنید، زیرا قیمت گازوئیل در ایران 14 برابر ارزانتر از ترکیه است.

این طراح گفت: این دستگاه در اتاق بازرگانی کرمانشاه موجود است و ریزش این دستگاه حدود سه درصد است که مشکل آن برداشت مکشی و وجود هشت کوبنده در دستگاه است و ممکن است، شکستگی دانه بوجود بیاید که تلفات بسیار کمی را داراست.

وی با بیان اینکه در مورد قیمت این دستگاه بعد از تعاملات و مشورت‎ها اطلاعات در اختیار اتاق بازرگانی قرار می‌گیرد گفت: تولید حبوبات در ترکیه با کود و سموم کمی است.

این مخترع با اشاره به اینکه از جمله از بهترین روش‎ها برای تولید و مصرف بیشتر نخود همکاری آموزش و پرورش در ترغیب دانش‌آموزان به کشت و مصرف نخود است، گفت: با این مثال که یک گروه کاشت و یک گروه برداشت انجام دهند، تا میل به تولید و مصرف نیز افزایش یابد.

وی در مورد راهنمایی کاشت و برداشت گفت: ما حاضر هستیم، تجربیات خود را در اختیار گروه‎های مربوطه قرار دهیم.

آمار بازدید: 542 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image