ارتباط مستقیم با 30620 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه دانشگاه فردوسي حائز رتبه اول فعاليت هاي فرهنگي شد

دانشگاه فردوسي حائز رتبه اول فعاليت هاي فرهنگي شد

دانشگاه فردوسي مشهد به عنوان دانشگاه رتبه اول در فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي دانشگاه هاي دسته يك كشور از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت علوم معرفي و مورد تقدير قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هر ساله اقدام به ارزیابی کلی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی می کند. در این راستا ارزیابی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های دولتی در سال تحصیلی 92-91، از تیرماه 92 شروع شد که به این منظور، 99 دانشگاه دولتی بر اساس 35 شاخص برگرفته از اسناد بالادستی، همچون سند دانشگاه اسلامی، برنامه راهبردی معاونت فرهنگی و اجتماعی،‌ برنامه پنجم توسعه کشور و ... مورد ارزیابی دقیق قرارگرفتند.

در اولین گام از ارزیابی، دانشگاه‌های دولتی بر‌اساس تعداد دانشجو، قدمت دانشگاه، میزان برخورداری و ... در 4گروه دسته بندی شدند تا در طی ارزیابی‌ها، با دانشگاه‌های همسطح ارزیابی و مقایسه شوند. دانشگاه فردوسي مشهد و اكثر دانشگاه های بزرگ و جامع كشور در دسته یک قرار گرفتند.

دانشگاه فردوسي مشهد به عنوان دانشگاه رتبه اول در فعاليت هاي فرهنگي و اجتماعي دانشگاه هاي دسته يك كشور معرفي و مورد تقدير قرار گرفت.

آمار بازدید: 153 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image