ارتباط مستقیم با 30631 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار بورسیه واکنش عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش مجلس به پرونده تخلف 3000 دانشجوی بورسیه

واکنش عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش مجلس به پرونده تخلف 3000 دانشجوی بورسیه

یک عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در بررسی‌ها مشخص شود که دانشجویانی که بورسیه شده‌اند کارشان غیرقانونی بوده و یا تخلف داشته‌اند و این مسئله صحت داشته باشد باید مسوولان پاسخگو باشند.


قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بررسی‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از موضوع پرونده سه هزار دانشجویی که گفته شده بورسیه نیمی از آنها تخلف بوده است گفت: قطعا با توجه به آنچه که وزارت علوم اعلام کرده کمیسیون آموزش و تحقیقات بعد از تعطیلات مجلس به طور جد این موضوع را در دستور کار قرار داده و پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه کمیته آموزش عالی کمیسیون آموزش این موضوع را پیگیری می‌کند گفت: چنانچه موضوع صحت داشته باشد به یقین برخوردهای قانونی را خواهیم داشت.

این عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر چنین موضوعی اتفاق افتاده باشد شکی وجود ندارد که قطعا پیگیری خواهد شد و به اطلاع عموم و مردم و جامعه علمی خواهد رسید؛ زیرا جایگاه علمی طبیعتا برای ما مهمتر است.

احمدی لاشکی خاطر نشان کرد: بنابراین در صورت صحت این موضوع مسوولان باید پاسخگو باشند و چه بسا به مراجع قضایی نیز باید گزارش آن اعلام شود.

انتهای پیام

آمار بازدید: 289 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image