ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه سرپرستان دانشگاه دامغان و دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان منصوب شدند

سرپرستان دانشگاه دامغان و دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان منصوب شدند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ، طی احکام جداگانه ای دکتر عبدالعلی بصیری و دکتر حسن پهلوانی را به سمت سرپرستی دانشگاه دامغان و دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان منصوب کرد.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، در احکام انتصاب سرپرستان دانشگاه دامغان و دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان آمده است : امید است با توکل به خداوند سبحان ، ماموریت و وظایف سرپرستی را برپایه قوانین، سیاست ها وبرنامه های مصوب به انجام رسانید، بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی ، مبانی علمی ، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید .

وزیر علوم ، همچنین در نامه های جداگانه ای از خدمات دکتر علی حقیقی اصل رئیس سابق دانشگاه دامغان و دکتر سعید جانی رئیس سابق دانشکده فنی و مهندسی گلپایگان در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

گفتنی است دکتر عبدالعلی بصیری عضو هیئت علمی گروه ریاضی محض دانشگاه دامغان است و مدیریت حوزه ریاست و همکاری های بین المللی و دبیری هیئت اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه دامغان از جمله سوابق اجرایی وی است .

همچنین دکتر حسن پهلوانی عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه قم است و پیش از این ریاست دانشکده علوم پایه این دانشگاه را برعهده داشته است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 240 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image